ورزشی

حق الزحمه داوران و ناظران لیگ هندبال ۸۰ درصد افزایش یافت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، جلسه هیات رییسه فدراسیون هندبال امروز با حضور اعضا برگزار شد که طی آن موضوعات روز این رشته بررسی و در خصوص افزایش حق الزحمه داوران تصمیم‌گیری شد.

در ابتدای این جلسه علی اکبر خوشنویس زارچ، دبیر کل فدراسیون هندبال، گزارشی از عملکرد تیم‌های ملی، برگزاری لیگ های مختلف هندبال در رده‌های سنی و.. به هیات رییسه ارایه کرد. سپس در مورد موارد جاری طبق دستورالعمل تصمیماتی اتخاذ شد.

همچنین در یکی از مهمترین تصمیمات هیات رییسه بنا به پیشنهاد کمیته داوران، افزایش حق الزحمه داوران لیگ برتر تصویب شد.

به دنبال این تصمیم مهم، محسن کرباسچی، رییس کمیته داوران این فدراسیون با اشاره به مصوبات هیات رییسه در خصوص افزایش حق الزحمه داوران هندبال گفت: با پیشنهاد کمیته داوران و کمیته مسابقات و موافقت ریاست فدراسیون و تصویب هیات رییسه این فدراسیون، از ابتدای آبان ماه، حق‌الزحمه داوران و ناظران لیگ برتر ۸۰ درصد افزایش می یابد.

وی افزود: این تصمیم تاکنون در هندبال کشور بی سابقه بوده و باید از ریاست فدراسیون و هیات رییسه تشکر کنم. قطعاً این درصد افزایش و نگاه ویژه فدراسیون به این قشر زحمتکش، افزایش روحیه و بهبود کیفیت کار آنها را در قضاوت رقابت های لیگ برتر در پی خواهد داشت.

رییس کمیته داوران فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: کلیه مطالبات قبلی داوران و ناظران در کلیه سطوح نیز روز جاری پرداخت و تسویه حساب کامل گردید.

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا