فرهنگ و هنر

درخشش دانش‌آموز سمای سبزوار در مسابقات هنری خراسان رضوی

معاون دانشگاه آزاد سبزوار خبر داد؛

متین جامی‌معینی از درخشش دانش‌آموز مدارس سمای سبزوار در مسابقات هنری استان خراسان رضوی خبر داد.

متین جامی معینی معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا در سبزوار از درخشش دانش‌آموز مدارس سمای این شهرستان در مسابقات هنری استان خراسان رضوی خبر داد و اظهار کرد: در این مسابقات، بابک دولت‌آبادی دانش‌آموز دبستان پسرانه سمای سبزوار موفق به کسب مقام نخست این رقابت‌ها شد.

وی افزود: دانش‌آموز سمایی سبزوار در این مسابقات با مجموعه عکسی با عنوان «مصرف منطقی آنتی‌بیوتیک‌ها و پیشگیری از مسمومیت‌ها» در مسابقات نقاشی و عکاسی استان شرکت کرده بود.

**برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در دانشگاه آزاد سبزوار

علی بخشی مسئول تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار هم در گفت‌وگو با خبرنگار آنا با اشاره به حضور ۶ تیم از سازمان‌ها و دانشگاه‌های این شهرستان در این رقابت‌ها گفت: تیم‌های شرکت‌کننده به مدت پنج روز به رقابت با یکدیگر پرداختند و در پایان، تیم‌های دانشگاه حکیم سبزواری، دادگستری و وکلا، به ترتیب موفق به کسب مقام‌های نخست تا سوم شدند.

درخشش دانش‌آموز مدارس سمای سبزوار در مسابقات هنری خراسان رضوی

وی اضافه کرد: در آیین اختتامیه این مسابقات که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار و با حضور جمعی از مسئولان شهرستان در سالن ورزشی مجتمع دانشگاهی این واحد دانشگاهی برگزار و از تیم‌های برتر با اهدای کاپ، مدال و هدایای نقدی، تجلیل شد.

انتهای پیام/

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا