ورزشی

کلوپ ها فرصتی برای آماده سازی و آموزش دارند / مسابقات و لیگ های بعدی وجود نخواهد داشت


طبق گزارشات شفافدر مصاحبه با خبر تحلیلی از پزشکی ورزشی ایران ، مسعود سلطانی فر اظهار داشت: کارنامه تاج گذاری ورزشی در فدراسیون پزشکی پزشکی برگزار می شود که اساتید و پزشکان محترم این فدراسیون تبادل مباحث مثبت و اطلاعات خوبی دارند. همانطور که می دانید کلیه رشته ها و کلوپ های ورزشی برای بریدن زنجیره کرونا بسته شده اند ، اما ورزشکاران حرفه ای و آماتور با استفاده از ابزار و وسایلی که در اختیارشان قرار گرفته است ، به طور کامل تمرینات و کارهای خانه خود را متوقف نکرده اند. تمرین آنها ادامه دارد.

وی گفت: اکنون یک ماه و نیم است که برای جلوگیری از شیوع بیماری ، مسابقات ورزشی در همه سطوح و همه رشته ها متوقف شده است. ما باید بررسی کنیم که برنامه ها و موفقیت های تاج چه مواردی است تا بتوانیم تصمیم بیشتری برای ادامه مسابقات مختلف بگیریم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: با توجه به اقدامات خوبی که از طرف مدافعان بهداشت در بخش بهداشت و کارمندان دولت صورت گرفته است ، مدیریت بیماری عروق بیماری کرونا در کشور بهتر از هفته های گذشته بوده است و ما می توانیم نیازهای مردم و آن رنج ها را بهتر برآورده کنیم. با این بیماری بیایید پاسخ دهیم.

در هر صورت ، ما از دوستان خود خواسته ایم با توجه به شرایط موجود در کشور ، طبق سیاست تدوین شده از سوی سازمان ملی ملی و توصیه هایی که آنها ارائه می دهند ، خلاصه شوند و حداکثر تا پایان هفته آینده. .

وی گفت: قطعاً مسابقات و لیگ ها بلافاصله اتفاق نمی افتد و ستاد تاج زمان لازم برای آماده سازی و آموزش تیم ها را در نظر می گیرد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین با اشاره به فعالیت ها و خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی ، افزود: ما شاهد اقدامات خوبی در این فدراسیون بوده ایم و فکر می کنم برای تکمیل خدمات و ایجاد شرایط خاص باید بیشتر حرکت کنیم. ما خدماتی را در اختیار ورزشکاران خود قرار می دهیم که در مراحل مختلف ورزشی یا در طول گسترش آنها دچار دردسر شده اند تا در اسرع وقت بتوانند به ورزش و ورزش برگردند و با دانش متخصصان طب ورزشی ما بتوانیم بهترین شرایط را برای این امر فراهم کنیم. لیس

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: بحث زیادی شد و شرکت کنندگان به این نتیجه رسیدند که یک مرکز جامع برای تکمیل خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی علاوه بر خدمات فدراسیون ایجاد شود. در همین راستا قبلاً سکویی برای مجموعه ورزشی آزادی مشخص شده بود و در مرحله مشاوره به زودی با همکاری توسعه و نگهداری از امکانات ورزشی و فدراسیون پزشکی ، ایجاد مراکز تخصصی را آغاز خواهیم کرد.


همه محتوای سایت بر اساس استخراج اخبار روز، اقدام به انتشار محتوا می نماید، به همین خاطر مسوولیت تمام مقالات سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و وب سایت دانا نیوز هیچ مسوولیتی در قبال این نوشته از سایت نخواهد داشت.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا