برترین های کسب و کارعمومی

معرفی سیستم تلفنی 3CX (یک سیستم تلفنی ارزان اما پیشرفته)

 سیستم تلفنی VoIP

سیستم های تلفنی ویپ، سیستم های تلفن مبتنی بر شبکه هستند که در شرکت ها و سازمان های بسیاری مورد استفاده قرار می گیرند و جایگزین سیستم های تلفن قدیمی آنالوگ و سانترال های منسوخ شده هستند. سیستم تلفنی voip یک سیستم تلفنی بسیار به صرفه و کارآمد، با هزینه های بسیار کمتر و بازدهی بیشتر نسبت به سیستم های تلفنی قدیمی است. همچنین قابلیت های فراوانی به دلیل سرویس دهی بر پایه شبکه به شرکت ها و سازمان ها ارائه می کند.

سیستم تلفنی 3CX

سیستم تلفنی 3CX یک سیستم تلفنی ویپ (Voip) یا همان سیستم تلفنی بر پایه شبکه است که بر پایه پلتفرم های ویندوز و لینوکس توسعه داده شده است.

سیستم تلفنی 3CX با قابلیت های منحصر به فردی که دارد ، در حال حاضر یکی از قوی ترین و پایدارترین سیستم های تلفنی نرم افزاری موجود در دنیا می باشد. سیستم تلفنی 3CX به شما کمک می کند به راحتی تماس های خود را مدیریت نمایید ، بر وضعیت تماس ها و کارشناسان نظارت نمایید ، از تمام اطلاعات تماس ها گزارشات دوره ای تهیه کنید و همچنین قابلیت های مختلف ارتباطات یکپارچه مانند چت ، تماس تصویری و وبینار و ویدیو کنفرانس را در اختیار شما قرار می دهد.

همچنین به کمک سیستم تلفنی 3CX شما می توانید سیستم تلفنی voip خود را به تمام سیستم های ثانویه دیگر مانند نرم افزار های CRM ، ERP، اتوماسیون یا هر نرم افزار یا پایگاه داده دیگری متصل کنید. برای دانلود 3CX می توانید به سایت اصلی آن به نشانی 3cx.com و یا سایت نمایندگی رسمی آن در ایران به نشانی psyum.tel مراجعه کنید

لایسنس 3CX

سیستم تلفنی 3CX از دو نسخه رایگان و پولی پشتیبانی می کند. نسخه رایگان سیستم تلفنی 3CX به صورت یک سیستم تلفنی حرفه ای به مدت 2 ماه برای شما با تمام امکانات فعال خواهد بود. اما پس از 2 ماه در صورت عدم تهیه لایسنس 3CX از نمایندگی 3CX ، سیستم به صورت کلی از کار خواهد افتاد. قیمت لایسنس 3CX دقیقا بر اساس قیمت اعلامی توسط شرکت 3CX تعیین می گردد و نمایندگی 3CX حق تغییر قیمت تعیین شده توسط شرکت 3CX را ندارد.

لایسنس 3CX فقط به صورت سالانه به فروش می رسد و نسخه مادام‌العمر ندارد. اما امکان خرید لایسنس 3CX به صورت چند ساله ( بیشتر از 1 سال ) وجود دارد. لایسنس 3CX فقط شامل 2 مدل است. لایسنس Pro و لایسنس Enterprise . هر دو مدل لایسنس 3CX تقریبا از تمام قابلیت ها پشتیبانی می کنند و فقط تفاوت بسیار کوچکی بین چند قابلیت و ظرفیت قابل استفاده در آن ها بین دو لایسنس وجود دارد. اما تفاوت اصلی این دو لایسنس در Redundancy یا همان نسخه پشتیبانی Live است. لایسنس نسخه Enterprise سیستم تلفنی 3CX شامل 2 لایسنس 3CX می شود که یکی لایسنس اصلی و دیگری لایسنس بکاپ برای نسخه پشتیبان است.

دانلود 3CX

برای نصب و راه اندازی سیستم تلفنی 3CX باید نسخه متناسب سیستم خود را دانلود و نصب کنید. برای دانلود 3CX برای ویندوز و لینوکس می توانید به وب سایت اصلی شرکت 3CX یا وبسایت نماینده رسمی 3CX در ایران مراجعه کنید.

بعد از دانلود 3CX برای سرور ، مراحل نصب را با کمک لایسنس دریافتی می توانید ادامه دهید. در صورتی که به مراحل نصب آشنا نیستید می توانید به صفحه آموزش نصب 3CX مراجعه کنید و به کمک ویدیو آموزشی، نصب 3CX را انجام دهید. همچنین می توانید از صفحه آموزش 3CX وبسایت آوای نوید یام استفاده کنید و پیکربندی های لازم برای سرور خود را انجام دهید. حتما قبل از دانلود 3CX اقدام به دریافت لایسنس رایگان یا خرید لایسنس از نماینده رسمی 3CX در ایران نمایید.

آموزش 3CX

پس از دانلود 3CX و نصب آن باید توسط پنل مدیریت سیستم تلفنی 3CX آن را پیکربندی نمایید. برای این کار پس از ورود به پنل سیستم تلفنی 3CX می توانید طبق آموزش 3CX در وبسایت آوای نوید یام سیستم تلفنی voip خود را پیکربندی نمایید. همچنین جهت دیدن آموزش 3CX می توانید از بلاگ یا کانال آپارات آوای نوید یام استفاده نمایید. پس از مشاهده آموزش 3CX در صورت وجود سوال یا مشکل می توانید از پشتیبانی آوای نوید یام برای راه اندازی و رفع ایرادات در هنگام پیکربندی کمک بگیرید.

نمایندگی 3CX

فروش لایسنس 3CX از طریق نمایندگی 3CX انجام می شود. برای خرید لایسنس 3CX می توانید از طریق شرکت آوای نوید یام نماینده رسمی 3CX در ایران اقدام نمایید. آوای نوید یام حدود 15 سال است که به عنوان نماینده رسمی 3CX در ایران فعالیت می کند و تنها نمایندگی طلایی 3CX در ایران است.

با دریافت لایسنس از نمایندگی 3CX شما می توانید پشتیبانی لایسنس خود را تضمین کنید و در صورت وجود هر گونه مشکل در سیستم تلفنی ویپ خود، کمک لازم را از کارشناسان آموزش دیده نمایندگی 3CX دریافت نمایید.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا