ورزشی

حساس‌ترین ساعت زندگی فوتبالی مهدی طارمی

طارمی فاصله زیادی تا پیوستن به میلان ندارد و تنها چراغ سبز پورتو برای نهایی شدن این انتقال باقی مانده است. این خبری است که تمامی خبرنگاران مطرح اروپایی آن را تأیید کرده‌اند و باید دید که بالاخره قفل جدایی مهاجمی که فقط یک سال دیگر با تیم قرارداد دارد، چه زمانی شکسته می‌شود.

میلان برای به خدمت گرفتن طارمی به همتایان خود در پورتو فشار می‌آورد و تعدادی از مدیران این تیم اکنون در پرتغال حضور دارند تا این انتقال را نهایی کنند. در اینجا آخرین آپدیت‌ها از وضعیت مهاجم ایرانی را بررسی می‌کنیم.

فابریزیو رومانو به عنوان بزرگترین خبرنگار حوزه نقل و انتقالات فوتبال جهان دقایقی پیش با انتشار توئیتی در این خصوص نوشت: میلان آماده است تا با پیشنهادی جدید برای مهدی طارمی به پورتو نزدیک شود. ساعات پیش‌رو حساس است.

طارمی به حضور در میلان علاقه‌مند است و روز دوشنبه تصمیم گرفته شد تا برای جذب این بازیکن اقدام شود. حالا نیز تلاش جدیدی برای تسریع این انتقال انجام خواهد شد.

نیکولو اسکیرا، خبرنگار مطرح ایتالیایی، نیز در توئیتی جزئیات بیشتری از پیشنهاد میلان به پورتو را منتشر کرد و نوشت: باشگاه میلان به دنبال جذب مهدی طارمی است. آنها برای ارائه یک پیشنهاد جدید (۱۸ میلیون یورو) به پورتو آماده هستند تا برای رسیدن به توافق تلاش کنند. طارمی با شرایط شخصی میلان برای قراردادی تا سال ۲۰۲۶ و دستمزد ۳ میلیون یورو در سال به علاوه یک میلیون پاداش به توافق رسیده است.

رودی گالتی، خبرنگار فرانسوی نیز آخرین آپدیت خبری از مهدی طارمی را اینگونه منتشر کرد: میلان همچنان برای مهدی طارمی سخت فشار می‌آورد اما نظر پورتو همان است که از قبل داشت.

باشگاه پرتغالی آماده است تا خداحافظی احتمالی طارمی را فقط برای حداقل یک پیشنهاد ۲۵ میلیون یورویی ارزیابی کند. صحبت‌های بین باشگاه‌ها در جریان است و تحولاتی که به زودی انتظار می‌رود صورت بگیرد.

متئو مورتو خبرنگار رلوو نیز در توئیتی نوشت: میلان–طارمی؛ ایتالیایی‌ها هنوز در تلاش برای انجام این انتقال هستند. بین امشب تا فردا صبح، روسونری منتظر پاسخ نهایی پورتو خواهد بود.

۲۵۱۲۵۱

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا