اقتصادی

صدمات جبران ناپذیر استخراج رمز ارز بر کار و تولید!

به گفته رئیس گوبای کارگران منطقه ای تهران ، اگر پایتخت کشور به جای کار و تولید ، دلالان و معدن کاران به میانه راه برود ، صدمات جبران ناپذیری به کار و تولید داخلی وارد می کند.

محمدرضا تاجیک در مصاحبه با ISN گفت: ادامه مشکلات روند

وی گفت: “قطعاً وقفه و خرابی ماشین آلات بر تولید داخلی تأثیر می گذارد و حتی اگر کارخانه ها تعطیل شوند ، نیروی کار به خطر می افتد.”

وی گفت: “ما نباید این سال را سال تولید اتحادیه كارگران تهران ببینیم.”

وی گفت: وزارت نیرو به راحتی می تواند خانه ها و کارخانه هایی را که رمز ارز صادر می کنند و برق زیادی مصرف می کنند ، شناسایی کند. وضعیت فعلی مصرف برق در بسیاری از کارخانه های بزرگ کشور روشن است. از آنجا که اکثر خانه ها دارای کنتور برق دیجیتال هستند ، ما از مقامات می خواهیم که موضوع را بررسی کنند ، کما اینکه اگر میزان مصرف فعلی تغییر کند ، توسط اداره برق قابل تشخیص است.

طبق گفته مقام کارگری ، در کارخانه های بزرگ که مصرف برق زیاد است ، در صورت صدور کد ارزی و سقوط نیروی کار ، وزارت کار و وزارت صمت می توانند مداخله کنند.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا