برترین های کسب و کارفرهنگ و هنر

دوره آموزش ICDL در تبریز

آموزش صفر تا صد دوره ICDL در تبریز

امروزه کار با کامپیوتر یکی از پردرآمدترین و پرسودترین مشاغل است، مهم نیست که به دنبال چه شغلی هستید، مهم این است که باید از کامپیوتر استفاده کنید و هر چه باشد مهارت های کامپیوتری خود را بهبود بخشید تا شغل مناسبی برای شما پیدا کند و همه مشاغل در زمینه کامپیوتر نیاز به مدرک معتبر دارند. برای اخذ مدارک کامپیوتر و گواهینامه های مختلف در زمینه آموزش ICDL تبریز باید به بهترین و معتبرترین آموزشگاه های کامپیوتر در تبریز و شهرستان ها مراجعه کرد.

بهترین دوره ICDL در تبریز

مزایای ICDL – Office برای افراد: این طرح برای کمک به افراد در منزل و محل کار در نظر گرفته شده است .این مدرک در صورت ارائه به کارفرما، نشان میدهد که فرد، دارای قابلیتهای تایید شده و به روز است ICDL .به افراد بی تجربه در زمینه کامپیوتر، کمک میکند با فراگیری مفاهیم اولیه مهارتهای کامپیوتری، ماهرانه و با اعتماد به نفس با کامپیوتر کار کنند.

مزایای ICDL – Office برای کارفرمایان: قصد یک شرکت از ارتقای مهارت های کامپیوتری نیروی کار خود، حصول اطمینان از مصرف درست سرمایه است. مزایای دریافت مدرک فوری ICDL تبریز عبارت است از:

ICDL هزینه های پشتیبانی IT را کاهش می دهد.

ICDL قابلیت کامپیوتری کارمندان را تضمین می کند.

ICDL سطوح توانایی IT را در یک سازمان تضمین می کند.

ICDL برای کارمندان، مهارت های کامپیوتری قابل ملاحظه ای ایجاد می کند.

ICDL از وقت تلف شده ناشی از فقدان دانش و روشهای کاری غیر موثر IT میکاهد.

ICDL تعریفی از استاندارد و مقیاسی دقیق برای مهارت های کامپیوتری بوده که در سطح بین المللی مورد تایید است.

ICDL هم اکنون معتبرترین مدرک کامپیوتری در سطح جهان است که این مقبولیت، مرهون ارتباط آن با تمام افراد و پشتیبانی و کنترل سازمان های حامی آن است.

آموزشگاه دوره ICDL در تبریز

آموزش word مقدماتی و پیشرفته هر ساله در مجتمع فنی مهارت گستر با برترین اساتید برگزار می گردد و علاقمندان می توانند در این دوره ها شرکت نمایند. نرم افزار ورد یکی از نرم افزارهای مایکروسافت است که جزو دسته نرم افزارهای واژه پرداز به حساب می آید و به دلیل اینکه ساختار آن بر اساس کلمات است، این نرم افزار در دسته اداری قرار می گیرد. نرم افزار ورد نرم افزار کاربردی است که بر روی هر سیستمی وجود دارد و دارای امکانات فراوانی است. فرقی نمی کند دانشجو باشید یا کارمند و در هر رده ای که باشید باید نحوه کار با این نرم افزار را بلد باشید.

مثلاً فرض کنید کارمند یک شرکت هستید و قرار است نامه ای بنویسید. شناخته شده ترین نرم افزار در این زمینه نرم افزار Word است. هنگام تایپ، چاپ و حتی ذخیره نوشته خود می توانید اشتباه کنید. حالا فرض کنید شما دانشجو هستید و می خواهید انشا بنویسید. برای نوشتن مقاله باید به نرم افزار word تسلط کامل داشته باشید و نحوه تایپ ده انگشتی را بلد باشید تا بتوانید مقاله خود را سریع و بدون خطا بنویسید.

دوره ICDL در تبریز

برنامه نویسی در واقع به قرار دادن کدهای از پیش تعریف شده در کنار هم در چهارچوب یک زبان برنامه نویسی خاص گفته می شود که در نهایت برنامه نویس یک فایل کامپایل شده دارد که می تواند آن را در اختیار دیگران قرار دهد.اما اگر همین کدها رو برای ایجاد یک سرویس آنلاین در کنار هم قرار بدهیم برنامه نویسی تحت وب نامیده می شود. به طور مثال یک نرم افزار حسابداری تحت وب که یک سرویس حسابرسی تحت وب ارائه می دهد و یا یک وب سایت رو با زبانهای برنامه نویسی تحت وب می نویسند.

لیست دوره های کامپیوتر ICDL

امروزه کاربرد کامپیوتر در تمامی مشاغل بسیار گسترش یافته و این امر بر هیچکس پوشیده نیست و به همین دلیل است که دوره آموزش ICDL با هدف یادگیری مهارت کار با کامپیوتر به عنوان یک کاربر عمومی طراحی شده و با مدرک معتبر و مناسب همراه است.

بهترین دوره های آموزشی کامپیوتر در تبریز

این دوره در آموزشگاه کامپیوتر تبریز به اندازه ای مهم است که با گرفتن مدرک آن می توان به راحتی در هر جای دنیا استخدام شد. (آموزش آفیس در تبریز)

اصلا لازم نیست که بترسید!

همه ما می دانیم که کامپیوتر، اینترنت و بطور کلی دنیای IT از مباحث نسبتا نوظهوروبسیار کاربردی در دنیاست. کسی که به کامپیوتر و مباحث پیرامون آن آشنایی داشته باشد، قطعا در محل کار، یا بطور کلی در زندگی انسان موفق تری خواهد بود. یکی از راه هایی که نشان می دهد شما تا حد قانع کننده ای به کامپیوتر آشنا هستید، داشتن مدرک مهارت های هفتگانه ICDL برگرفته از کلمات International Computer Driving License به معنای دوره بین المللی کاربری کامپیوتر است که توسط آن مهارتهای کامپیوتری شما تائید می شود.

دریافت این مدرک به معنای آن است که فرد با شرکت در دوره ICDL به درجه ای مطلوب از مهارت در کار با کامپیوتر و نرم افزارهای رایانه ای رسیده است و فرد توانایی‌های اصلی و مهارت‌های مقدماتی کار با رایانه را دارد. ICDL دارای دو سطح است و مدرک آن در سراسر جهان اعتبار دارد. یادگیری آن بسیار آسان می‌باشد و فقط نیاز به شناخت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری رایانه دارد.

سرفصل دوره های icdl فنی حرفه ای

  • آموزش مهارت های هفتگانه ICDL و کامپیوتر
  • آشنائی با مفاهیم پایه و اساسی فناوری اطلاعات (IT)
  • آشنائی با شیوه استفاده از کامپیوتر ومدیریت فایلها (Windows)
  • شیوه به کارگیری نرم افزار واژه پرداز (Word)
  • شیوه کار با صفحه گسترده (Excel)
  • شیوه استفاده از نرم افزار پایگاه داده ها (Access)
  • شیوه کار با نرم افزار ارائه مطلب (Powerpoint)
  • اطلاعات و ارتباطات (Internet)

آموزش ICDL در تبریز

آموزش تخصصی دوره های کامپیوتر -آموزش ورد و آفیس-آموزش دوره کامپیوتر ?? همراه با ارائه مدرک معتبر بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای کشور (قابل ترجمه رسمی) ویژه دوستانی که قصد راه اندازی کسب و کار خود و یا استخدام در بخش های دولتی در داخل و خارج از کشور مهارت های هفتگانه مدرک ICDL یا مهارت های هفت گانه کامپیوتری که توسط وزارت کشور تایید شده است، برای استخدام در تمام سازمان های دولتی مورد نیاز است. از طرفی در شرکت های خصوصی به عنوان تایید حوزه نیرو برای انجام امور اداری با کارفرما مطابقت دارد.

بهترین آموزش ICDL در تبریز

همانطور که گفته شد، امروزه داشتن مهارت و دانش کافی در استفاده از کامپیوتر ضروری است. افراد در هر سنی به آموزش و نحوه استفاده از نرم افزارهای مهم کامپیوتری برای بهبود زندگی شخصی و حرفه ای خود نیاز دارند.7 مهارت یا icdl شامل یادگیری مهم ترین و پرکاربردترین نرم افزار می باشد. به زبان ساده، بهترین استاندارد برای سواد دیجیتال در نظر گرفته می شود.ICDL آنلاین هفت مهارت یک برنامه کاربردی و تخصصی است که نیازهای فرد و بازار کار را برآورده می کند و در پایان تحصیل، گواهینامه بین المللی ارائه می شود.

آموزشگاه کامپیوتر در تبریز

آموزشگاه کامپیوتر بوشهر بهترین آموزشگاه کامپیوتر تبریز با آموزش تخصصی نرم افزار کامپیوتر با مدرک فنی و حرفه ای در تبریز و همچنین تسلط کامل بر سیستم عامل ویندوز و اجرای برنامه های محیط ویندوز در تبریز می باشد.آموزشگاه کامپیوتر مهارت گستر با برگزاری دوره های آموزش مهارت های کامپیوتری حضوری و آنلاین جهت ارتقای دانش و مهارت علاقه مندان دوره های آموزشی مختلف خود را با توجه به نیاز بازار کار و به زبان ساده همراه با ارائه مدارک رسمی و مدارک رسمی برگزار می کند.

سایر اسناد بین المللی خدمات آموزشی نوین و کارآمد در حوزه فناوری اطلاعات و استفاده از سیستم های حرفه ای و کادر آموزشی مجرب علاوه بر برگزاری کلاس های با ظرفیت محدود برای حفظ کیفیت دوره آموزشی از جمله ویژگی های آموزشگاه کامپیوتر مهارت گستر می باشد. زمان کافی برای توضیح کامل نرم افزار های آفیس آموزش کامپیوتر به همراه زمان کافی برای تمرین عملی آن فصل توسط زبان آموز در نظر گرفته شده است.

مهارت هفتگانه (ICDL) چیست + مزایای یادگیری

ICDL نامی است که احتمالا این روزهای آن را زیاد می‌شوید. از آگهی‌های استخدامی گرفته تا تبلیغات برگزاری کلاس‌های کامپیوتر، ICDL کلمه‌ای است که در همه آن‌ها مشترک است. اگر برای شما هم سوال است که ICDL چیست؟ یا می‌خواهید با آن بیشتر آشنا شوید، این مقاله را از دست ندهید.

ICDL  مخفف چیست؟

ICDL مخفف  International Computer Driving License به معنای گواهینامه بین‌المللی کار با کامپیوتر است. با توجه به گسترش استفاده از کامپیوتر و کاربرد وسیع آن در حوزه های مختلف، داشتن مهارت های استفاده از آن اهمیت دارد. آموزش ICDL یک برنامه آموزشی است كه از سال 1997 و از سوي بنياد اروپايي هدايت مي شود. بطور كلي مدرك ICDL به عنوان يك مدرك بين المللي فناوري اطلاعات و ارتباطات شناخته مي شود.

مدرك ICDL از طرف سازمان ها و ارگان های دولتي، انجمن هاي انفورماتيكي، شركت هاي تجاري و کسب و کارهای بزرگ و کوچک مختلف به عنوان مدرکی بر اثبات مهارت های کار با کامپیوتر شناخته می شود. احتمالا آگهی های استخدامی مختلفی را دیده اید که در آن های یکی از مهارت های مورد نیاز متقاضیان، مهارت ICDL و داشتن مدرک مهارت های هفتگانه ICDL است.

 در حال حاضر مهارت های ICDL  به مدرک استانداردی تبدیل شده که در کشورهای مختلف کاربرد دارد و برنامه درسی آن مشابه دروس ECDL است. ECDL همان ICDL هست با این تفاوت که در اروپا به این نام شناخته می شود. برای گرفتن مدرک ICDL، دوره های آموزشی مختلفی در کشورها برگزار می شود. این دوره ها معمولا طی 130 ساعت آموزش آی سی دی ال، مهارت های مختلف کار با رایانه را به متقاضیان آموزش می دهند.

مهارت‌های هفتگانه ICDL چیست؟

معمولا آموزش های ICDL را به 7 دسته کلی تقسیم بندی می کنند. این 7 مهارت را در زیر می بینید:

  • (IT) آشنائی با مفاهیم پایه و اساسی فناوری اطلاعات
  • (Windows) آشنایی با سیستم عامل ویندوز و نحوه کار با آن
  • (Word) آموزش استفاده از نرم افزار واژه پرداز
  • (Excel) آموزش استفاده از صفحه گسترده
  • (Access) آموزش استفاده از نرم افزار پایگاه داده‌ها
  • (PowerPoint) آموزش استفاده از نرم افزار ارائه مطلب
  • (Internet) آموزش مفاهیم اولیه اینترنت و ارتباطات

در زیر به طور خلاصه با این مهارت ها آشنا خواهید شد:

IT: یادگیری مفاهیم اولیه فناوری اطلاعات، نرم افزار، سخت افزار، شبکه های اطلاعاتی و رایانه.

Windows: آشنایی با ویندوز به عنوان یکی از محبوب ترین و پر کاربردترین سیستم عامل ها. یادگیری استفاده از ویندوز، مدیریت فایل ها و فولدرها و یادگیری بخش های مختلف آن.

Word: واژه پرداز ورد، یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای مجموعه ماکروسافت آفیس Office است. در این بخش کاربران با برنامه ورد، نحوه استفاده از آن، نحوه تایپ، تنظیم و چاپ متون و اشکال مختلف را فرا می گیرند.

Excel: اکسل، یکی دیگر از نرم افزارهای مجموعه آفیس است. نرم افزار صفحه گسترده برای محاسبات عددی، حسابرسی، نمودار و استفاده از فرمول های ریاضی استفاده می شود. در این بخش کاربران با نحوه فرمول نویسی و محاسبات در اکسل آشنا خواهند شد.

Access: اکسس یکی از نرم افزارهای آفیس است که برای مدیریت پایگاه داده استفاده می شود. در این بخش کاربران نحوه ورود اطلاعات به پایگاه داده، مدیریت پایگاه داده، ساخت کوئری و پرسشنامه را فرا می گیرند.

PowerPoint: اگر دانشجو هستید احتمالا با این نرم افزار به خوبی آشنا هستید! یکی از محبوب ترین نرم افزارها برای ارائه مطالب پاورپوینت است. در این بخش کاربران با ساخت اسلاید ها و تنظیمات مختلف آن برای ارائه مطالب آشنا می شوند.

Internet: در این بخش، کاربران با اینترنت، ارتباطات، جستجو در ایترنت و تنظیمات مختلف ویندوز و مرورگرها آشنا می شوند.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا