حوادث

یخبندان در ۱۵ استان

آفتاب‌‌نیوز :

صادق ضیائیان درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: در اغلب نقاط کشور آسمانی صاف و آرام داشتیم، امشب کاهش نسبی دما در سه استان شمالی کشور داریم ضمن آنکه بارندگی هم در این استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روز ۲۸ دی کاهش دما و بارندگی در استان‌های ساحلی خزر ادامه دارد، اواخر وقت فردا کاهش نسبی دما، بارندگی و رعدوبرق در جنوب سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان جنوبی، هرمزگان و شرق فارس داریم که تا روز جمعه ادامه دارد؛ پیش‌بینی می‌شود در ارتفاعات این استان‌ها بارش برف هم داشته باشیم.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز‌های شنبه و یکشنبه پیش‌ِ رو در جنوب شرق و شرق کشور وزش باد شدید داریم و در نوار شمالی کشور نیز این شرایط جوی حاکم است. در این دو روز در بقیه استان‌ها جوی آرام خواهیم داشت.

ضیائیان درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا نیمه ابری، گاهی ابری، به تدریج کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود؛ همچنین روز‌های جمعه تا یکشنبه آسمان تهران صاف است؛ بیشنیه و کمینه دما فردا در پایتخت ۱۳ و ۴ درجه خواهد بود.

وی اضافه کرد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۲۷ درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و همدان با کمینه دمای ۷ درجه زیر صفر همچنین شهرکرد با کمینه دمای ۵ درجه زیر صفر سردترین مراکز استان خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز آینده در ۱۵ مرکز استان کمینه دما صفر و زیر صفردرجه خواهد بود که شامل همدان، یاسوج، کرمانشاه، مشهد، قزوین، کرج، شیراز، سنندج، شهرکرد، خرم‌آباد، زنجان، تبریز، اردبیل، اراک و ارومیه خواهد بود.

نشر مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تحلیل و پیش‌بینی رویدادها هستم. توانایی بررسی روند و رخدادهای آینده را دارم و بر اساس آن به خوانندگان پیشنهادهایی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا