اقتصادی

وکیل بورس و اوراق‌ بهادار آمریکا: از پلتفرم‌ های ارز دیجیتال خارج شوید

به گزارش خبرگذاری کریپتو پلاس، افزایش نظارت‌های اخیر ایالات متحده در مورد ارزهای دیجیتال، واکنش قابل توجهی را در میان شرکت‌کنندگان در بخش مالی گسترده‌تر برانگیخته است. از این رو جان رید استارک، وکیل سابق کمیسیون بورس اوراق بهادار (SEC) با تجربه گسترده تقریباً دو دهه، توصیه ای مهمی به سرمایه گذاران گفته است و از آنها خواسته است که به سرعت از پلتفرم های ارز های دیجیتال خارج شوند.

جان رید استارک در توییتی در 8 ژوئن بر خطرات قریب الوقوع اقدامات نظارتی و سرکوب اجرای قانون این پلتفرم های معاملاتی در صنعت کریپتو تاکید کرد.

اکنون از پلتفرم‌های رمزنگاری خارج شوید، نمی‌توانم واضح‌تر بگویم. من معتقدم که ما اکنون به طور قطع می دانیم که پلتفرم های معاملاتی رمزنگاری تحت محاصره مقررات مجری قانون ایالات متحده هستند که تازه شروع شده است.

به گفته استارک، نبود الزامات نگهداری سوابق تراکنش، نبود  مقررات قیمت‌گذاری، استانداردهای امنیت سایبری، فقدان آموزش اجباری و رفتاری، خدمات قانونی به مشتریان، فرآیندهای حل اختلاف، خطرات را برای مشتریان پلتفرم‌های ارز دیجیتال تشدید می‌کند.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا