ورزشی

واکنش مازیار زارع به سرمربیگری در تیم فوتبال شمس آذر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، پس از استعفای عجیب و غیرمنتظره سعید دقیقی از تیم فوتبال شمس آذر که در اردوی ترکیه صورت گرفت گمانه‌ها در رابطه با وضعیت جانشین دقیقی آغاز شد.

در حالی که صفحه رسمی باشگاه شمس آذر تا به این لحظه هیچ واکنشی در رابطه با این استعفا و جایگزین دقیقی نشان نداده، شایعات زیادی از مذاکره باشگاه با مازیار زارع و فرزاد حسین‌خانی منتشر شده است.

این در حالی است که عبدیان عضو هیئت مدیره این تیم بعد از ظهر سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین گزینه سرمربی گری شمس آذر را مربوط به یکی از استان‌های غیر تهران دانست تا احتمال مذاکره باشگاه با زارع از انزلی و حسین خانی از کرمان افزایش یابد.

اما در آخرین واکنش مازیار زارع سه شنبه شب در ویژه برنامه جام ملت‌های آسیا در شبکه ورزش نسبت به اخبار مرتبط با خود واکنش نشان داد.

وی با بیان اینکه من هم فقط شنیده‌ام که گزینه هدایت شمس آذر هستم تاکید کرد: تا به این لحظه هیچکس از باشگاه شمس آذر به صورت رسمی با من صحبت نکرده است.

زارع با بیان اینکه برای بازگشت به فوتبال علاقه دارم، اضافه کرد: اگر باشگاه دنبال کسی است که ارتباطات ندارد من چنین آدمی هستم.

وی با بیان اینکه نظر من این است آدم اگر خوب است باید دنبال او بیایند اما اگر دنبال ارتباطات هستند من چنین ادمی نیستم، تصریح کرد: اگر روزی به تیمی بروم دوست دارم به طور مستقیم با مدیرعامل باشگاه صحبت کنم.

حال باید دید که واکنش باشگاه شمس آذر به این چراغ سبز چگونه است.

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا