عمومی

سیستان و بلوچستان سرزمین فرصت‌ها و ظرفیت‌ها است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سپهر خلجی عصر امروز پنج شنبه در ادامه برنامه‌های سفر خود به زاهدان، در نشست رییس شورای اطلاع رسانی دولت با اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی سیستان وبلوچستان که در محل سالن ولایت استانداری برگزار شد، جهاد تبیین را مهمترین وظیفه روابط عمومی و اصحاب رسانه عنوان کرد و افزود: همه باید هوشیار بوده و با توان و ظرفیت‌ها، تصویر القای تا امیدی که دشمن به دنبال آن است، را خنثی کنیم.

وی ادامه داد: امروز شاهد یک جنگ ترکیبی با هدف اقتصاد و با محوریت رسانه هستیم و در این راستا باید هوشیار باشیم و نگذاریم آنها به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

وی تاکید کرد: اصحاب رسانه باید با بیان پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های استان سیستان و بلوچستان، به توسعه، پیشرفت و امید مردم به حل مسائل، یاریگر دولتمردان باشند.

خلجی ادامه داد: در حال حاضر آمار اشتغال با تلاش‌های صورت گرفته در دولت سیزدهم رو به بهبود هست به نحوی که در دو سال گذشته حدود شش هزار واحد صنعتی و نیمه صنعتی در کشور احیا شده است.

وی خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان، سرزمین فرصت‌ها و ظرفیت‌ها بوده و باید تصویر درست و واقعی آن با کمک اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی به همگان نمایانده شود.

وی خاطرنشان کرد: تببین و اعتمادسازی وظیفه همگان بوده، رسانه‌ها می‌توانند خدمات ارائه شده در ابعاد مختلف را به جامعه را در راستای ایجاد امیدآفرینی بازگو کنند.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت افزود: بخشی از ایجاد امید توسط مسؤولان شکل می‌گیرد، نباید برای انجام کارها، شبانه روز داشت چرا که در دولت سیزدهم، خستگی و وقت گذرانی معنا ندارد.

وی تاکید کرد: مدیران باید بتوانند با خدمت بی وقفه مردم را امیدوار کرده و اصحاب رسانه نیز عملکرد آنها را به درستی تصویرسازی کنند.

خلجی گفت: امروز سیستان و بلوچستان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده آن هم در شدیدترین شرایط اقتصادی به کشور، و شاهد هستیم که ریل پیشرفت و توسعه شتاب گرفته و آینده درخشان خواهد بود.

وی ادامه داد: باید روابط عمومی‌ها توانمندتر شوند، یکی از مشکلات ما علاوه‌بر روابط عمومی‌ها، خود مدیران هستند که جایگاه رسانه را نمی‌شناسند.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت با تاکید بر ارائه تقویت آموزش‌های لازم به روابط‌عمومی‌ها و اصحاب رسانه، افزود: جهاد تبیین یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی است و فعالان این حوزه باید در این عرصه با شجاعت و جسارت خط شکنی کنند و مأموریت اصلی خود را که تبیین، اعتماد سازی و رفع شبهه است، به بهترین نحو انجام دهند.

وی در ادامه تاکید کرد: در این راستا همکاری بیشتر مدیران استانی با رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی و استفاده از این بستر برای تبیین دستاوردهای دولت و آنچه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان نقاط امیدآفرین از آن یاد می‌کنند، ضروری است.

خلجی افزود: براساس بخشنامه اخیر معاون اول رییس جمهور، هیچ لایحه‌ای و آیین نامه در هیأت دولت مطرح نمی‌شود مگر اینکه پیوست ارتباطی و اطلاع رسانی (پیوست رسانه‌ای) داشته باشد.

دکمه بازگشت به بالا