علمی و پزشکی

هشدار متخصصان کانادایی نسبت به افزایش مجدد مبتلایان کرونا

اخبار نور خورشید

اگرچه مقامات کانادایی برای رفع اپیدمی وبا چند قدم برداشته اند و فقط به مردم هشدار داده اند که بیشتر مراقب باشند ، اما پزشکان هشدار داده اند که در صورت بازگشایی مدارس ، آزمایشات بیشتر می شود.

کارشناسان کانادایی نسبت به افزایش بیماری های قلبی عروقی هشدار می دهند

لین

کانادا جمعه بدون مرگ گذشت این بازتاب کنترل ویروس بود ، اما اکنون اثرات بازگشایی مدرسه حتی قبل از مشخص شدن آن تار شده است.

تقاضا برای معاینات عروقی در برخی مناطق بحرانی انتاریو ، از جمله هنگام بازگشت کودکان به مدرسه ، در حال افزایش است. دانش آموزان مبتلا به بیماری بیماری کرونا قلب باید تا زمان بهبودی و تشخیص منفی در خانه بمانند. در چنین حالتی ، اگر درخواست ها زیاد باشد و دادرسی به تأخیر بیفتد ، خانواده ها مجبور به ورود مجدد می شوند.

دکتر زین چاگلا ، متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه مکسستر ، گفت که مراکز ارزیابی باید غربالگری افرادی که به ویروس آلوده نیستند را قبل از طوفان متوقف کنند.

به گفته دکتر چاگلا ، پنج میلیون دانش آموز کانادایی به طور متوسط ​​هشت بار در سال مبتلا به عفونت دستگاه تنفسی فوقانی می شوند ، این رقم باید حداقل به مدت دو سال هر روز آزمایش شود.

هفته گذشته ، کانادا به طور متوسط ​​47807 آزمایش در روز انجام داد. چاگلا گفت: “س realالات آزمون واقعی که باعث می شود کودکان در سیستم مراقبت های بهداشتی به مدرسه برگردند ، به هیچ وجه ساده نیستند و اولویت اول ما خواهند بود.” بنابراین ، مهم است که سریع به این پدیده پاسخ دهیم.

فرماندار انتاریو صبح روز دوشنبه گفت که معاون نخست وزیر کانادا درباره اوضاع کرونا بحث کرده است. وی گفت ، نه تنها انتاریو ، بلکه نیازهای آزمایشی بیشتری نیز به زودی در همه ایالت ها برآورده می شود.

با این حال ، مقامات فدرال کانادا می گویند که آنها یک استراتژی “کاهش آهسته” را دنبال می کنند.

اما دکتر عرفان دالا ، معاون بهداشت وحدت ، که ناظر بر دو بیمارستان در تورنتو است ، گفت که این کشور باید تلاش کند تا به جای نیوزیلند و ایالت های آتلانتیک کانادا یک بازسازی اساسی انجام دهد. اقیانوس اطلس دارای چهار سطح سیاست های غربالگری ، نظارت اپیدمیولوژیک ، قرنطینه و پشتیبانی است.

دالا می گوید یک بستری دیگر در بیمارستان و بزودی مرگ های بیشتری در پی خواهد داشت.

اتحادیه مستقل معلمان کبک با طرح دعوی علیه دولت فدرال کانادا ، خواستار کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه وعده داده شده توسط دولت برای رسیدگی به نگرانی های معلمان و دانش آموزان شد. در مدارس باشید.

رئیس اتحادیه در بیانیه ای گفت اگر ویروس فرصتی دیگر به ما ندهد ، دولت در مبارزه با کرونا رفتار نادرستی انجام می دهد و برنامه خاصی ندارد.

به گزارش رویترز ، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا بار دیگر مردم را به شنیدن پیام وی فراخوانده است. وی گفت: “در واقع ، آخرین گزینه ای که می خواهیم این است که دوباره در بهار قرنطینه عمومی داشته باشیم.”

لین

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا