فرهنگ و هنر

خسروپناه: مردم دنیا باید تولیدات رژیم صهیونیستی را تحریم کنند

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت:حضور در اجتماع روز قدس پاسخ به فطرت انسانی است. انسانی که فطرت توحیدی دارد از مردم فلسطین حمایت می‌کند. این روز، روز سیلی به رژیم صهیونیستی است و امیدواریم باعث هوشیار شدن برخی از کشورهای اسلامی شود که با این رژیم همکاری می‌‎کردند، کشورهای اسلامی باید از امنیت و منافع خود دفاع کنند و وظیفه بسیار سنگینی در این نقطه عطف تاریخی بر عهده کشورهای اسلامی قرار دارد. مردم دنیا نیز باید تولیدات این رژیم غاصب را تحریم کنند، ان‌شاءالله که مردم فلسطین پیروز هستند.

به گزارش دانا نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به استقبال و حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: مردم انقلابی، با ایمان و روزه‌دار با حضور گسترده در راهپیمایی امروز جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و این حضور تنها در تهران نبوده است بلکه در اکثر شهرها اینگونه بوده است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: حضور در اجتماع روز قدس پاسخ به فطرت انسانی است. انسانی که فطرت توحیدی دارد از مردم فلسطین حمایت می‌کند. این روز، روز سیلی به رژیم صهیونیستی است و امیدواریم باعث هوشیار شدن برخی از کشورهای اسلامی شود که با این رژیم همکاری می‌‎کردند، کشورهای اسلامی باید از امنیت و منافع خود دفاع کنند و وظیفه بسیار سنگینی در این نقطه عطف تاریخی بر عهده کشورهای اسلامی قرار دارد. مردم دنیا نیز باید تولیدات این رژیم غاصب را تحریم کنند، ان‌شاءالله که مردم فلسطین پیروز هستند.

خسروپناه گفت: همانطور که مقام معظم رهبری بیان فرمودند راهپیمایی امروز اختصاص به کشورهای اسلامی ندارد و کشورهای غیراسلامی هم عهد و پیمان بسته‌اند تا در این راهپیمایی شرکت کنند و رژیم غاصب صهیونیستی را با مشت آهنین‌ خود محکوم کنند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به زودی نابود خواهد شد، اظهار کرد: کودک‌کشی، نسل‌کشی و کشتاری را هم که این رژیم در غزه انجام می‌دهد چاهی است که برای خود می‌کند و روز به روز به مرگ خود نزدیکتر می‌شود.

وی درباره تشییع شهدایی که امروز همزمان با روز قدس انجام شد، بیان کرد: تمام حرکت‌ها و موفقیت‌هایی داشتیم از خون شهدا هستند چون اینها زنده و در این دنیا اثرگذار هستند و لحظه به لحظه به اعمال ما نظاره‎‌گر هستند، از طرفی مسئولان به وظیفه‌شان درست عمل کنند و مردم نیز با شهدا پیوند قلبی داشته باشند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پاسخ به این سوال که چرا قوانین شورای حقوق بشر و نهادهای بین‌المللی مشمول جنایات اسرائیل در غزه نمی‌شود، بیان کرد: متأسفانه وقتی در همه سازمان‌های بین‌المللی حتی در حوزه سلامت و فرهنگ و در حوزه‌های مختلف شاهد تدوین سیاست‌ها و دکترین مجموعه‌های پنتاگون و مجموعه‌های نظامی هستیم، معلوم است که نهادهای نظامی آمریکایی خط مشی نشان می‌دهند و برای نهادهای بین‌المللی سیاست‌گذاری می‌کنند.

بنابراعلام روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی خسروپناه در پایان اظهار کرد: نهادهای بین‌المللی به جای اینکه به فکر منافع مردم و مظلومان باشند از اقدامات جنایت‌گران علیه مردم مظلوم غزه حمایت می‌کنند.

انتهای پیام

تیم خبری مقالات فرهنگی

با احساس و زندگی، داستان‌هایی را بازگو می‌کنم که قلبتان را لرزاند.
دکمه بازگشت به بالا