ورزشی

اقدام عجیب فدراسیون بدنسازی در اعلام دوپینگ یک ملی‌پوش

آفتاب‌‌نیوز :

فدراسیون بدنسازی ساعاتی پیش در خبری که بر روی سایت این فدراسیون قرار گرفت، اعلام کرد: کمیته آنتی دوپینگ فدراسیون جهانی فیتنس و پرورش اندام(IFBB) تست دوپینگ مهدی جابری، ملی پوش دسته ۱۰۰ کیلوگرم بادی بیلدینگ ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ لبنان را مثبت اعلام کرد. بر این اساس فعالیت های این ورزشکار فعلا به حالت تعلیق درآمده و جابری حق شرکت در مسابقات ورزشی را نخواهد داشت تا رای نهایی صادر گردد. تصویر این خبر را در ذیل مشاهده می‌کنید:

اقدام عجیب فدراسیون بدنسازی در اعلام دوپینگ یک ملی‌پوش

اما پس از انتشار این خبر در خبرگزاری‌های مختلف، مهدی جابری در مصاحبه‌ای مدعی شد “اصلا هیچ تستی نداده و شخصی که از دوستان نزدیک ریاست فدراسیون است، جای او تست داده است!”

دقایقی پس از انتشار این مصاحبه، فدراسیون بدنسازی خبر قبلی خود را اصلاح کرد و در خبر جدید علت محرومیت این ورزشکار را خودداری وی از انجام تست دوپینگ اعلام کرد!

در خبر اصلاح شده فدراسیون بدنسازی آمده است: کمیته آنتی دوپینگ فدراسیون جهانی فیتنس و پرورش اندام(IFBB)  مهدی جابری، ملی پوش دسته 100 کیلوگرم بادی بیلدینگ ایران در مسابقات قهرمانی آسیا 2023 لبنان را به دلیل امتناع از تست دوپینگ در این رقابت ها تعلیق کرد. بر این اساس فعالیت های این ورزشکار فعلا به حالت تعلیق درآمده و جابری حق شرکت در مسابقات ورزشی را نخواهد داشت تا رای نهایی صادر گردد.

اقدام عجیب فدراسیون بدنسازی در اعلام دوپینگ یک ملی‌پوش

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا