اقتصادی

تحویل مرحله اول پروژه شهرک شهید سلیمانی اراک در شهریورماه

دانا نیوز/مرکزی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: مرحله اول پروژه شهرک شهید سلیمانی شامل ۱۴۴ واحد در شهریورماه سال جاری تحویل متقاضیان می شود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در حاشیه بازدید سردار سید امین الله امامی، مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه و سردار حسین همتی معاون مهندسی سپاه از روند پروژه شهرک شهید سلیمانی اراک اظهار کرد: کرامت، آزادگی، شرف، عزت، امنیت، اقتدار، عدالت، سلامت و تحقق آرمان های اصیل اسلام ناب محمدی(ص) از شعار های انقلاب اسلامی است و سپاه پاسداران در این مسیر گام برمی دارد.

سردار کریمی، ایجاد امید و تحقق جهاد امیدآفرینی را رویکرد سپاه در خدمت رسانی به مردم خواند و گفت: طی سال های اخیر سپاه روح الله استان مرکزی در بخش های مختلف از جمله اجرای پروژه های محرومیت زدایی، ایجاد اشتغال، تحقق جهش تولید، رفع موانع تولید، احیای واحدهای تعطیل و راکد، توانمندسازی مردم، اجرای پروژه های عمرانی، کشاورزی و جهاد آبرسانی، ارائه خدمات تخصصی بهداشتی و درمانی، جهاد تبیین، نهضت کمک مومنانه و سایر عرصه های دیگر اقدامات بزرگی انجام داده است.

وی بیان کرد: استان مرکزی از استان های پیشتاز در حوزه مسکن است و پروژه عظیم شهرک شهید سلیمانی در اراک در حال اجرا و پیشرفت قابل توجه است. مرحله اول این پروژه شامل ۱۴۴ واحد در شهریور ماه سال جاری تحویل متقاضیان می شود و باقی آن نیز با سرعت در حال انجام است.

سردار کریمی با تأکید بر اینکه تمام‌ استانداردهای لازم در پروژه مسکن شهید سلیمانی اراک با دقت و حساسیت های لازم انجام شده، گفت: این شهرک به عنوان یک الگو در شهرک سازی مطرح است و جهاد خانه سازی استان طی چند سال گذشته رتبه برتر را در ساخت مسکن داشته است.

امیر احمدی جانشین بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز اظهار کرد: امروز طی بازدیدی که به همراه مدیر عامل بنیاد تعاون سپاه و مسئول مهندسی سپاه از پروژه های عمرانی سپاه استان مرکزی در مناطق مختلف استان داشتیم روند بسیار قابل قبول و مطلوبی را از پیشرفت پروژه ها مشاهده کردیم که قابل تقدیر است.

جانشین بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سپاه روح الله استان مرکزی در اجرای مأموریت های مختلف در سطح استان موفق عمل کرده و یکی از ماموریت ها اجرای پروژه مسکن است که در این راستا ساخت شهرک مزین به نام زیبای سردار پرافتخار اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی را در دستور کار گذاشته است.

وی ادامه داد: ساخت شهرک شهید سلیمانی اراک نماد یک کار انقلابی، جهادی و شبانه روزی است که توانسته کارآمدی سپاه را در این بخش به نمایش بگذارد و بنده از همه مسئولین استان و سپاه و خصوصا فرمانده سپاه روح الله استان تقدیر می کنم که منشاء خیرات و برکات فراوانی برای مردم شده اند.

به گزارش دانا نیوز به نقل از سپاه روح الله استان مرکزی، جانشین بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: بیش از ۶۴۰ واحد مسکن در فاز اول شهرک شهید سلیمانی ساخته شده که پیشرفت قابل توجهی داشته و مرحله اول آن که ۱۴۴ واحد است تا شهریور ماه سال‌جاری تحویل داده می شود و به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های اقتصادی هستم. با ارائه تحلیل‌های دقیق و به‌روز، سعی می‌کنم به شما نکات و دیدگاه‌های مهم را ارائه دهم تا شما بتوانید از این اطلاعات بهره‌برداری کنید.
دکمه بازگشت به بالا