ورزشی

جدی‌ترین گزینه جانشینی تن‌هاخ کیست؟

سرمربی پیشین رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا می‌تواند هدایت منچستریونایتد را بر عهده بگیرد.

به گزارش دانا نیوز و به نقل از اسپورت ۲۴، یونایتد در ادامه نتایج ضعیفش در لیگ برتر در خانه برابر بایرن مونیخ شکست خورد و در نهایت قعرنشین گروه A لیگ قهرمانان شد تا به لیگ اروپا نیز نرسد. این ناکامی ممکن است به قیمت اخراج تن هاخ از هدایت این تیم تمام شود. 

رسانه اسپانیایی Relevo خبر داد که یولن لوپتگی مورد توجه سران یونایتد قرار گرفته و ممکن است جانشین تن هاخ شود.

آخرین باشگاه این مربی ۵۷ ساله ولورهمپتون بود که در آگوست امسال به دلیل اختلاف نظر با مدیریت از آن تیم جدا شد. به گفته این منبع، سران منچستریونایتد برای کار لوپتگی در ولورهمپتون، تسلط به زبان انگلیسی، اطلاعاتش از لیگ برتر و تجربه رقابت‌های اروپایی ارزش قائل هستند. (در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹) این مربی سویا را به قهرمانی در لیگ اروپا رساند. همه موارد فوق باعث می شود که او در بین سایر نامزدها بهترین گزینه باشد.

 در حال حاضر اریک تن هاخ هدایت یونایتد را بر عهده دارد. تیم تحت هدایت او در این فصل از رقابت‌های اروپایی حذف شد و در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در رده آخر ایستاد و در لیگ برتر پس از ۱۶ هفته در رده ششم جدول رده‌بندی قرار دارد و باید این هفته در زمین لیورپول به میدان برود. 

انتهای پیام

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا