بین الملل

حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مرزی سوریه و لبنان

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنلاین دانا نیوز، ارتش رژیم موقت صهیونیستی بامداد پنجشنبه اعلام کرد که در حال حمله به مواضع حزب‌الله در مناطق مرزی جنوب لبنان است.

خبرنگار «اسکای‌نیوز» گزارش داد که صهیونیست‌ها شهرک «کفرشوبا» در بخش شرقی منطقه مرزی در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرده‌اند.

خبرنگار «المیادین» نیز از جنوب لبنان گفت که ارتش صهیونیستی دو مرتبه به «تلة العویضة» در نزدیکی شهرک «العدیسة» حمله کرده است.

رسانه‌های محلی همچنین از حملات تجاوزکارانه اشغالگران به مواضع ارتش سوریه در مناطق مرزی این کشور با فلسطین اشغالی خبر دادند.

تنش‌ها در مرز لبنان-فلسطین اشغالی در حالی بالا گرفته که جنبش حزب‌الله لبنان شامگاه چهارشنبه اعلام کرد دو رزمنده این جنبش هنگام انجام وظیفه جهادی به شهادت رسیده‌اند.

حزب‌الله طی روزهای گذشته همچنین از شهادت چند رزمنده دیگر خود در حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان خبر داده بود. به دنبال این حملات، مقاومت اسلامی لبنان مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را در خطوط مرزی با لبنان با استفاده از موشک‌های ضدزره هدف حمله قرار داده بود.

پیش از این، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی دستور داده بود ۲۸ شهرک صهیونیست‌نشین در فاصله ۲ کیلومتری از مرز جنوب لبنان، هرچه سریعتر تخلیه شوند. (جزئیات بیشتر)

 

 

پایان پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

کارگروه خبری مطالب بین المللی

تحلیلگر اخبار بین‌المللی با رویکردی متفاوت. از طریق تحلیل دقیق و عمیق رویدادهای جهانی، تاثیرات آن‌ها را بر جوامع مورد بررسی قرار می‌دهم. با استفاده از شیوه‌ای قابل فهم و با جزئیات، به شما نقشه‌ای واضح از اتفاقات جهانی ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا