حوادث

لزوم ورود دستگاه‌های«الکتروشوک» و ایجاد پایگاه‌های چندمنظوره اورژانس در مترو

پس از سه سال مشاوره بین مترو و اورژانس ، سرانجام پایه های مترو کشف شد. با این حال ، مقامات اورژانس می گویند که اتاق اورژانس باید در مکانی واقع شود که بتواند به افراد در داخل و خارج از مترو کمک کند تا خدمات بهتری را به شهروندان ارائه دهد و مدت زمان رسیدن بیماران یا مصدومان را کاهش دهد تختخواب نیاز به خدمات پیش بیمارستانی در شهر. از سوی دیگر ، مدتی پیش ، آژانس ملی مدیریت اضطراری (NEMA) توسعه کمک فنرهای اتوماتیک را در مراکزی مانند راه آهن مترو پیشنهاد داد.

مجتبی کالدی – سخنگوی آژانس ملی مدیریت اضطراری – در مصاحبه با دانا نیوز وی در مورد تعداد ایستگاه های اورژانس در مترو تهران گفت: زیرساخت ها و عملکرد مترو با جاده های شهری بسیار متفاوت است ، به طور کلی در مواقع اضطراری ، اورژانس به محل حادثه می رود.

وی اظهار داشت: مدیریت اورژانس کشور به مترو تهران پیشنهاد داده است که برای ارائه خدمات جامع به امکانات اضطراری دسترسی داشته باشیم. این به معنای ارائه خدمات در مترو و استفاده از زیرساخت ها در صورت بروز هرگونه مشکل در شهر است.

وی افزود: “تمام تلاش ما آماده سازی برای مهمترین و غیر بحرانی ترین شرایط است.”

به گفته خائن توافقاتی با مترو حاصل شده است. اما در هر دو مورد ارائه نشده است. در حال حاضر پایه ها در مترو یا نزدیک آن واقع شده اند. شرایط اضطراری برای ارائه خدمات بهتر در هر دو منطقه و آمبولانس در مدت زمان بسیار کوتاه به امکانات اولیه نیاز دارند. مردم را جابجا کنید.

وی گفت: به دلیل اینکه خط راه آهن با برخی مراکز درمانی آسانسور مناسبی را بین خطوط ایجاد کرده بود ، ممکن است گاهی اوقات از مترو آسیب دیدگی و بیماران منتقل شود.

“همانطور که می دانیم انسداد قلبی و تنفسی یکی از پرکاربردترین ADI ها است. یکی از ابزارهاست.

وی افزود: افراد بین 2 تا 3 سال که می توانند سفارشات این دستگاه را اجرا کنند می توانند از آن استفاده کنند.

سخنگوی اورژانس تأکید کرد که یکی از مکانهایی که می توان از ADS استفاده کرد مترو است و سازمان مدیریت اضطراری کشور خواستار فعالیت ADN در این مراکز شد.

می گوید: این دستگاه در مراکز اجتماعات کاربردهای زیادی دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا