علمی و پزشکی

عکس | بزرگ‌ترین موتورسیکلت برقی جهان

به گزارش دانا نیوز، بزرگ‌ترین ویژگی TOOZ این است که در بالاترین سطح با گوشی و درنتیجه با زندگی راننده، ارتباط برقرار می‌کند. به این ترتیب، می‌توان در نمایشگر ۱۲ اینچی این موتورسیکلت محتوای چند رسانه‌ای پخش کرد و از سیستم صوتی فراگیر شش‌کاناله آن لذت برد.

به نقل از دیجیاتو، نمایشگر بزرگ این موتورسیکلت یک سیستم جهت‌یابی نیز محسوب می‌شود. TOOZ به یک سیستم دوربین ۳۶۰ درجه مجهز است، اما مشخص نیست که تصاویر آن دقیقاً چگونه به نمایش درمی‌آید.

بزرگ‌ترین موتورسیکلت برقی دنیا به یک سیستم نظارت فشار تایر، ABS و سیستم کنترل کشش نیز مجهز است. احتمالاً تا زمان عرضه این وسیله‌نقلیه به بازار، قابلیت‌های بیشتری نیز به آن اضافه می‌شود.

هدف این موتورسیکلت این است که راننده هنگام سواری بتواند به‌راحتی و بدون وقفه زندگی دیجیتال خود را ادامه دهد. انتظار می‌رود بسیاری از این ویژگی‌ها در مدل‌های آینده Felo و برند مرتبط با آن، RAPID، ارائه شوند.

عکس | بزرگ‌ترین موتورسیکلت برقی جهان

موتورسیکلت برقی TOOZ از فناوری شارژ TYPE2 استفاده می‌کند که می‌تواند در ۲۰ دقیقه شارژ باتری را از ۲۰ درصد به ۸۰ درصد برساند. خریداران این موتورسیکلت می‌توانند یک جعبه خنک‌کننده ۸ لیتری نیز سفارش دهند که در محفظه بار قرار می‌گیرد.

مانند بسیاری از خودروها و موتورسیکلت‌های برقی امروزی، سرنشینان TOOZ نیز می‌توانند دستگاه‌های برقی خود را با این وسیله نقلیه شارژ کنند. TOOZ همچنین مجهز به فناوری V2L است که اجازه می‌دهد از باتری‌ها به‌عنوان یک منبع برق برای مصارف خانگی استفاده شود. ظرفیت باتری این موتورسیکلت مشخص نیست، اما با توجه به این توصیفات، مشخصاً باتری بسیار بزرگی دارد.

برندهای Felo و RAPID متعلق به کمپانی نوظهور Smartech هستند که در بخش وسایل نقلیه برقی تایلند فعال است. تایلند یکی از بزرگ‌ترین بازارهای موتورسیکلت دنیا را دارد و بسیاری از برندهای مطرح جهانی در این کشور خط تولید دارند. اما این کشور پیش از این هیچ‌گاه یک برند داخلی قابل‌توجه نداشته است.

۵۸۵۸

تیم تحریریه مطالب پزشکی

نوشته‌هایی که با بهره‌گیری از الگوریتم BERT گوگل، بصورت کاملاً انسانی و پویا باشند و به خواننده‌ها کمک می‌کنند تا به راحتی مفاهیم علمی را درک و استفاده کنند.
دکمه بازگشت به بالا