استان ها

پرونده «کوروش کمپانی» باز است/ ۲ میلیون خودرو وارد مازندران شده است

سردار رحیمی اعلام کرد؛

پرونده «کوروش کمپانی» باز است  ۲ میلیون خودرو وارد مازندران شده است

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا اعلام کرد: پرونده کوروش کمپانی باز است و یکی از موضوعات در حال بررسی، قصور افراد در بخش‌های مختلف است.

به گزارش گروه فرهنگ وجامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا ، سردار حسین رحیمی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اقداماتی که از سوی فرماندهی انتظامی مازندران برای ایام نوروز برنامه ریزی شد مورد بررسی قرار گرفت، گفت: اقدامات بسیار خوب با برنامه ریزی منسجم و منظم در مازندران انجام شده است.

وی افزود: نیرو‌های پلیس در سراسر استان با استفاده از تمام امکانات انتظامی، ستادی، عملیاتی، یگان ویژه و دریابانی برای برقراری نظم در استان پای کار هستند.

سردار رحیمی، استان مازندران را یک استان مسافر پذیر برشمرد و خاطرنشان کرد: در حوزه سرقت شاهد کاهش ۱۷ درصدی بودیم و برخورد در حوزه کشف و دستگیری مجرمان ۷۰ درصد افزایش یافت.

پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اظهار به اینکه بالغ بر ۲ میلیون خودرو وارد مازندران شده است، یادآور شد: شاهد کاهش ۱۵ درصدی تصادفات هستیم و ۶۵ درصد متوفیان ما در مازندران کاهش یافتند.

وی ادامه داد: مبارزه با مفسدان، قاچاقچیان کالا و احتکار کاران در ایام نوروز تعطیل نیست و با جدیت این کار دنبال می‌شود.

پلیس امنیت اقتصادی فراجا بیان کرد: مسئولیت قرارگاه امنیت اقتصادی کشور در مرحله اول مقابله با احتکار، قاچاق کالا و اخلالگران نظام اقتصادی است.

این مسئول افزود: صد‌ها پرونده در همین خصوص در سراسر کشور توسط قرارگاه امنیت اقتصادی کشور رسیدگی شده است.

سردار حسین رحیمی گفت: پرونده کوروش کمپانی باز است و یکی از موضوعات در حال بررسی، قصور افراد در بخش‌های مختلف است و امیدواریم با همکاری خوب همکارانمان و پلیس اینترپل این موضوع هرچه سریعتر حل شود.

وی اعلام کرد: پلیس با جدیت تمام با هرگونه تخلف اقتصادی برخورد خواهد کرد و با کسی تعارف ندارد.

دکمه بازگشت به بالا