فرهنگ و هنر

ماهنامه «فکه» ویژه‌ جهادگران سلامت منتشر شد

شماره 255 ماهنامه فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی فخ توسط موسسه فرهنگ و هنر جنت فخ در آوریل 1400 منتشر شد.

به گزارش دانا نیوز ، شماره این ماه فخ آزمایشی برای جهادگران سلامت است ، مانند “کرونا”. در طول یک سال گذشته ، وی در سخنرانی های رهبری خود ، موضوع Covi 19 را کشف کرد ، جبهه ای قوی به نام کرونا. Epidural Disease 19 “،” Crown War؛ درباره واکسن کووید 19 “،” Basige؛ کار انسان وی در مصاحبه ای با حجت الاسلام محمد نعیمی ، نماینده ولی فقیه در ارتش پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) گفت: در طول تاجگذاری ، فعالیت های فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه نشان می دهد ، “در راه بهشت ​​؛ روایت سلامت شهدا »و« دانشجویان جهادگر تاجگذاری می کنند ؛ موسسه تبلیغات جهاد و تبلیغات بولاگ موبیین در مورد شیوه های جهاد که در مصاحبه ای با حجت الاسلام حسن مرادی منتشر شده است.

همچنین ، “مردم بین کرونا و گارانی” ، “بهار در سایه صلح” ، “کرونا و طوفان ترسناک آرباین” ، “کوزستاتان من …” ، “گشودن جبهه ای جدید در تاج” ، “حضور رنگین کمان” ، “پایان” خوب ، پاداشی برای فراوانی بهشت ​​”و” عطر ناامیدی ، پادشاهی بیداری “از دیگر موضوعات مجله جدید” فق “است.

ماهنامه فخ م Instituteسسه فرهنگ و هنر جنت فخ موضوعات مربوط به انقلاب اسلامی ، هشت سال دفاع مقدس و شرح حال و تاریخ شهدا را پوشش می دهد.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا