برترین های کسب و کارفرهنگ و هنر

سریال بی گناه چند شنبه میاد؟

خلاصه داستان سریال بی‌ گناه + بازیگران و عوامل سریال بی‌ گناه

سریال بی گناه عنوان سریالی است که از پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود. این سریال که یک درام اجتماعی است، توسط مهران احمدی کارگردانی شده و به زودی در نوبت پخش قرار خواهد گرفت. مهران احمدی همراه مصطفی و محسن کیایی مثلث ساخت این سریال تازه فیلیمو هستند. پخش سریال بی گناه جدیدترین محصول فیلیمو از روز یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ آغاز شده و از این به بعد یکشنبه‌ها به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش می‌شود. دانلود فیلم اکشن بی گناه در سایت هت فیلم امکان پذیر است.

مشخصات سریال بی گناه

نام سریال بی گناه (Bigonah)

ژانر         اجتماعی

سال انتشار              1401

زبان سریال              فارسی

کشور سازنده           ایران

کارگردان                 مهران احمدی

تهيه کننده                مصطفی کیایی

سرپرست نویسندگان               محسن کیایی

نويسندگان               عماد رضائی نیک و رضا علیپور

رده سنی PG | مناسب برای تمامی سنین

خلاصه داستان سریال بی گناه

در خلاصه داستان سریال بی‌گناه آمده است:

«بهمن مردانی برای کشف راز آنچه ۲۵ سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران باز می‌گردد، خانواده رشید فرشباف -استاد مشهور طراحی فرش- را در موقعیت تازه‌ای قرار می‌دهد، موقعیتی بسیار عجیب…»

محسن کیایی که سابقه نگارش سریال‌های مطرحی چون هم‌گناه را در کارنامه دارد،

در این سریال نیز به همراه عماد رضایی‌نیک و رضا علیپور داستانی پر پیچ و خم و پر قصه را به نگارش در آورده است که مخاطب را با تمام شخصیت‌های داستان همراه می‌کند. در قسمت نخست حتما با اتفاق‌هایی غافلگیر می‌شوید که در قسمت‌های بعد باید معماهای آن را در تار و پود شخصیت‌ها و روابط میان آن‌ها جست‌وجو کنید.

بازیگران و عوامل سریال بی‌گناه

بی گناه جدیدترین محصول فیلیمو به تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی است که با سریال «هم‌گناه» در شبکه نمایش خانگی مخاطبان زیادی را جذب کرد. از طرفی این سریال اولین همکاری مهران احمدی و مصطفی کیایی در مقام کارگردان و تهیه‌کننده است. سرپرست نویسندگان محسن کیایی است. عماد رضایی‌نیک و رضا علیپور نگارش بی‌گناه را به عهده داشته‌اند.

در این سریال عاشقانه و رازآلود،محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، نسرین نصرتی، حسین پورکریمی، هدیه بازوند، نوید لایقی، منوچهر زنده‌دل، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی، با هنرمندی: مسعود رایگان و مهرانه مهین‌ترابی

و با حضور: رویا تیموریان و آتیلا پسیانی، به هنرمندی پرداخته‌اند. همچنین باران احمدی، احسان معجونی و یگانه رادبخش نیز به عنوان چهره‌های جدید بازیگری در سریال بی گناه معرفی می‌شوند.

سایر عوامل بی‌گناه نیز به شرح زیر است؛

مدیر فیلمبرداری: حسین جلیلی، تدوین: نیما جعفری جوزانی، موسیقی: آرمان موسی پور، جلوه‌های بصری: فرید ناظر فصیحی،

مدیر تولید: شهاب علی بخشی، مدیر هنری صحنه و لباس: سیامک احصایی، طراح صحنه و لباس: مهدی قوچانی،

طراح چهره‌پردازی: عباس عباسی، صدابردار: امیر نوبخت، صداگذار: امین شریفی، برنامه‌ریز: زینب نصرالهی،

دستیار اول کارگردان: محمد مهدی رسول‌زاده، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، مدیر تبلیغات: میلاد کیایی، منشی صحنه: سعیده دلیریان،

عکاس: محسن کرمانی، مدیر تدارکات: مرتضی اسکندری و مجری طرح: محسن کیایی.

سریال بی‌گناه، به کارگردانی مهران احمدی و تهیه‌کنندگی‌ مصطفی کیایی ، جدیدترین مجموعه در حال ساخت برای پخش از شبکه نمایش خانگی است.

مصطفی کیایی که اولین سریال خود به نام همگناه در نمایش خانگی را منتشر کرد در دومین تجره خود به عنوان تهیه کننده با مهران احمدی همکاری می کند.

سریال بی گناه با قلم عماد رضایی نیک و رضا علی‌پور با سرپرستی محسن کیایی ، به نگارش درآمده است.

مجموعه «بی‌گناه» به کارگردانی مهران احمدی منتشر شد؛ ماجرای غربت ۲۵ ساله بی‌گناه‌ترین عاشق ایران

اولین سریال مهران احمدی با بازی شبنم مقدمی، محسن کیایی، ویشکا آسایش، مسعود رایگان و مهرانه مهین‌ترابی چگونه شروع شد؟

یک شنبه هفته جاری مجموعه «بی‌گناه» به کارگردانی مهران احمدی منتشر شد. این مجموعه اولین تجربه سریال‌سازی مهران احمدی و دومین سریال مصطفی کیایی به عنوان تهیه‌کننده در نمایش خانگی است. «بی‌گناه» ادامه سریال قبلی کیایی، یعنی «هم‌گناه» نیست، اما حال و هوای کلی این مجموعه، یاد سریال پرمخاطب «هم‌گناه» را برای مخاطب تداعی می‌کند. محسن کیایی بازیگر اصلی سریال احمدی است و شبنم مقدمی، مسعود رایگان، ویشکا آسایش، مهرانه مهین‌ترابی، ماهور الوند، نسرین نصرتی و آتیلا پسیانی نیز دیگر چهره‌های مشهوری هستند که در «بی‌گناه» نقش‌آفرینی می‌کنند.

اولین ساخته مهران احمدی در نمایش خانگی

مهران احمدی در دهه ۹۰ به عنوان کارگردان، دو فیلم کمدی «مصادره» و «سگ‌بند» را در سینما جلوی دوربین برد. او سال گذشته برای تولید اولین سریال خود، وارد مدیوم نمایش خانگی شد و مجموعه «بی‌گناه» را با همکاری برادران کیایی تولید کرد. مصطفی کیایی تهیه‌کنندگی این مجموعه را برعهده داشت و محسن کیایی به عنوان بازیگر و یکی از نویسندگان در این پروژه حضور پیدا کرد. مصطفی کیایی پیش از این در نمایش خانگی، سریال «هم‌گناه» را کارگردانی کرده و محسن کیایی نیز در کنار علی کوچکی فیلم نامه این مجموعه را نوشته بود و در ترکیب بازیگران حضور داشت.

خلاصه داستان

بهمن مردانی بعد از ۲۵ سال برای پیدا کردن عشق گمشده‌اش به تهران باز میگردد.

شروع خوب و پراتفاق

قصه سریال «بی‌گناه» درباره شخصیتی به نام «بهمن مردانی» با بازی محسن کیایی است که پس از ۲۵ سال متوجه می‌شود بیهوده او را راهی غربت و خارج از ایران کرده‌اند و نقشه و فریبی در کار بوده‌است. او تصمیم می‌گیرد به ایران بازگردد تا به واقعیت پی ببرد. همه شخصیت‌های اصلی سریال، از همان ابتدا در قسمت اول وارد قصه شدند. «بی‌گناه» شخصیت های زیادی دارد و مخاطب با پیشرفت بیشتر قصه، بهتر در جریان روابط و نسبت خانوادگی آن ها قرار خواهد گرفت.

ویژگی مثبت «بی‌گناه» در شروع این بود که در کنار معرفی شخصیت‌ها، قصه نیز به جریان افتاد و تماشاگر از همان ابتدا متوجه شد با چه داستانی مواجه است. هرچند که عشق از دست رفته، دیدار عاشق و معشوق پس از سال‌ها و جدایی انداختن میان آن‌ها موضوعات تازه‌ای نیستند، اما با توجه به آن چه در قسمت اول گذشت و گره‌هایی که ایجاد شده‌است، قصه اصلی و خرده داستان‌ها کشش لازم برای درگیر کردن تماشاگر را داشتند. اگر در ادامه قصه هم هرکدام از شخصیت‌های سریال به خوبی با یکدیگر پیوند بخورند، کشش سریال بیشتر خواهد شد و می‌توان به ادامه «بی‌گناه» امیدوار بود.

تداعی خاطره «هم‌گناه»

گفتیم سریال مهران احمدی و نوع روایت آن، فضایی مشابه مجموعه «هم گناه» دارد. گذشته از اسم دو سریال و بعضی عوامل مشترک آن‌ها، در «بی‌گناه» مانند «هم‌گناه» شاهد یک خانواده با شخصیت‌های متعدد هستیم و قصه مستقل هرکدام از شخصیت ها در جریان داستان اصلی نیز روایت می‌شود. جدایی عاشق و معشوق در دوران جوانی که باعث به وجود آمدن ماجراهایی شده‌است و زنده شدن قصه این عشق پس از سال‌ها چندان بی‌شباهت به «هم‌گناه» نیست.

همان‌طور که در مجموعه «هم‌گناه»، تعدد شخصیت‌ها و نسبت خانوادگی آن‌ها با یکدیگر، باعث شد مخاطب دچار سردرگمی شود و از همان ابتدا کاملا در جریان نسبت شخصیت‌ها قرار نگیرد، در سریال «بی‌گناه» نیز سوال‌ها و ابهاماتی درباره روابط شخصیت ها در ذهن مخاطب شکل خواهد گرفت. احتمالا طولی نمی‌کشد که با پیشرفت قصه، این پیچیدگی حل می‌شود. در هر دو ساخته مهران احمدی و مصطفی کیایی نیز شاهد نمایش برشی از گذشته شخصیت‌ها در دوران جوانی و روایت بخشی از قصه به کمک فلاش‌بک بودیم.

ترکیب خوب بازیگران

ترکیب گروه بازیگران سریال «بی‌گناه» نیز خوب است. محسن کیایی، شبنم مقدمی، ویشکا آسایش، مسعود رایگان، مهرانه مهین‌ترابی، آتیلا پسیانی و مهران احمدی، چهره‌های مشهور و محبوب سریال و ماهور الوند، هدیه بازوند و حسین پورکریمی نیز چهره‌های جوان‌تر «بی‌گناه» هستند. طبق آن چه در قسمت اول گذشت، «بهمن» و «فروغ» با بازی محسن کیایی و شبنم مقدمی همان زوجی هستند که قصه، ماجرای جدایی آن‌ها را روایت خواهد کرد. تلاش شده گریم محسن کیایی سن او را بیشتر نشان دهد، اما با این حال تفاوت سنی زیاد این بازیگر با شبنم مقدمی مشهود است.

مهران احمدی و نسرین نصرتی که پیشتر در «پایتخت» به عنوان زوج دیده شده بودند، در این مجموعه نیز یکی از زوج‌های سریال هستند. مسعود رایگان و مهرانه مهین‌ترابی هم پیش از «بی‌گناه» در سریال تلویزیونی «دلدادگان» زوج قصه بودند.

باران احمدی نیز در این مجموعه نقش «سارینا» فرزند شخصیت «عطا» با بازی پدرش مهران احمدی را ایفا کرده است. برای ارزیابی بهتر کیفیت بازیگران سریال باید بیشتر صبر کرد، اما به صورت کلی بازیگران باسابقه و جوان «بی‌گناه» عملکرد قابل قبولی داشتند و نسرین نصرتی که با مجموعه کمدی «پایتخت» نزد مخاطبان شناخته می‌شود، در این مجموعه نقش متفاوتی را ارائه کرده‌است. هدیه بازوند نیز پس از سریال کمدی «نون خ» و «راز بقا» بازی در مجموعه‌ای عاشقانه و خانوادگی را تجربه می‌کند.

موضوع و ژانر سریال بیگناه

این سریال در ژانر درام، خانوادگی، اجتماعی است که به نقل از مهران احمدی کارگردان سریال، این سریال در ۱۵ قسمت ۵۰ دقیقه ای ساخته شده، مهران احمدی سال گذشته با سریال هم گناه در شبکه نمایش خانگی مخاطبان زیادی را جذب کرد. از طرفی این سریال اولین همکاری مهران احمدی و مصطفی کیایی در مقام کارگردان و تهیه‌کننده است. سرپرست نویسندگان محسن کیایی است. عماد رضایی‌نیک و رضا علیپور نگارش بی‌گناه را به عهده داشته‌اند.

نقد سریال بی گناه

تبلیغات پیش از رونمایی این سریال جهت افزایش دانلود فیلم ایرانی مطلوب بود، مشخص است که گروه تولید محتوا و تبلیغ و ترویج خوبی را گرد هم آورده است. سریال بی گانه آمده که ماندگار شود و البته با یک قسمت نمی شود شمشیر نقد را روی سرش چرخاند. اولین و شاید مهمترین برگ برنده این سریال بزرگ، تعدد بازیگران نام آشنا و مشهور سینما و تلویزیون ایران است.

رازی است در زندگی فروغ که منوچهر از آن بی خبر است؛ حالا او فهمیده و دیگر نمی تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد. بهمن مردانی برای کشف راز آنچه بیست و پنج سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران باز می گردد، خانواده رشید فرشباف، استاد مشهور طراحی فرش را در موقعیت تازه ای قرار می دهد، موقعیتی بسیار عجیب…

مهران احمدی، محسن کیایی، شبنم مقدمی، مسعود رایگان، ماهور الوند، ویشکا آسایش، مهرانه مهین ترابی، آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی، هدیه بازوند و چند بازیگر دیگر یعنی سریال خوبی در راه است. عده ای حتی از همپوشانی با مینی سریال اسپانیایی بی گناه با این سریال ایرانی نوشتند اما به شدت بعید به نظر می رسد.

سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی و نویسندگی عماد رضایی نیک و رضا علیپور و تهیه کنندگی مصطفی کیایی محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام است. محسن کیایی که سابقه نگارش سریال های مطرحی چون هم گناه را در کارنامه دارد، در این سریال نیز به همراه عماد رضایی نیک و رضا علیپور داستانی پر پیچ و خم و پر قصه را به نگارش در آورده است که مخاطب را با تمام شخصیت های داستان همراه می کند.

ترکیب بازیگران سریال بی گناه متنوع و جذاب و کنجکاوی برانگیز است. کمتر سریالی در سال های گذشته تا این اندازه از حضور نسل های مختلف بازیگری بهره برده است. از حضور مجدد مهرانه مهین ترابی در قاب تصویر گرفته تا رویا تیموریان و مسعود رایگان و آتیلا پسیانی تا جوانانی که همواره حضورشان بر کیفیت آثار تصویری اضافه می کند. در سریال بی گناه شاهد رفت و برگشت هایی به تاریخ و دهه ۶۰ هستیم و این یکی از جذابیت های داستانی سریال است که مخاطب را با لایه های درونی و انگیزه های فعلی شخصیت ها همراه می کند. لینک دانلود این سریال جذاب را به همراه لینک دانلود سریال ایرانی می توانید در سایت هت فیلم جستجو کنید.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا