ورزشی

مهدی طارمی گل زد و چهارم شد

مهدی طارمی گل زد و چهارم شد

مهدی طارمی بازیکن تیم ملی در رده چهارم گلزنان تیم ملی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا نیوز، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال در دومین بازی تدارکاتی کشورمان مقابل آنگولا که با برتری چهار بر صفر تیم ملی پایان یافت. توانست با زدن دو گل در این بازی دبل کند.

مهاجم بوشهری تیم ملی که سابقه 38 بازی با پیراهن تیم ملی کشورمان را دارد با زدن دو گل در این بازی توانست به آمار 40 گل زده برسد.

این در حالی است که مهدی طارمی با دبل کردن مقابل آنگولا توانست در رده چهارم بهترین گلزنان تیم ملی قرار بگیرد و بالاتر از علی کریمی و جواد نکونام که به ترتیب با 39 و 38 گل در رده های بعدی گلزنان تیم ملی بودند قرار بگیرد.

ناگفته نماند در بین بازیکنان فعلی سردار آزمون دیگر لژیونر تیم ملی کشورمان که در این اردو نتوانست تیم ملی را همراهی کند با 45 گل بالاتر از مهدی طارمی در رتبه سوم قرار دارد.

این دو بازیکن که در پیکان نوک حمله تیم ملی به نوعی رقیب هم دیگر به حساب می آیند این فرصت را دارند تا در جام ملت های آسیا و بازی های باقی مانده تیم ملی با توجه به سن هر دونفر با گلزنی در پیراهن تیم ملی جابجا شوند و به کریم باقری که با 50 گل بعد از علی دایی قرار دارد عبور کنند.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا