ورزشی

پاگشای مجیدی با شکست فولاد/ ساز استقلال با فرهاد کوک شد

به گفته بونا؛ تیم فوتبال ایستلی تهران امروز از ساعت 17:30 در هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف فولاد کوزستان رفت که در پایان با تک گل آرسنال مطهری به شاگردان فرهاد مجید 3 امتیاز و 30 امتیاز رسید. درجه بندی شود

بازی بی سر و صدا آغاز شد اما به تدریج هیجان افزایش یافت. در دقیقه 7 بازی محمد ناداری با مشت از ناحیه صورت مشت شد و از زمین اخراج شد اما داور او را باور نکرد. سپس فروشندگان کنترل بازی را بدست گرفتند و موقعیت هایی را روی دروازه استلا ایجاد کردند اما موفق به گلزنی نشدند. در یکی از این موارد ساسان انصاری توپ را به رشید مظاهری پاس داد اما احمد موسوی توپ را متوقف کرد. چند دقیقه پس از نگه داشتن توپ ، استگال سعی کرد تا به سمت در فلزی برود. در یکی از این صحنه ها دیاباته روی نقطه پنالتی جای گرفت اما تاخیر به تعویق افتاد و ساسان انصاری وارد عمل شد و جای خود را از دست داد. چند دقیقه بعد مهدی گدی فرصتی برای شوت زدن روی ضربه ایستگاهی فولد پیدا کرد اما ضربه آنقدر محکم نبود که بتواند به مدافعان برخورد کند. در دقیقه 38 بازی ، بازیکن فولاد توپ را در وسط زمین لو داد و توپ را بازی کرد تا حمله خطرناکی را برای استلا آغاز کند.

80

همانطور که در نیمه اول ، این نیمه با فشار بیشتری نسبت به سبک ها آغاز شد ، اما خطری روی دروازه استیگال وجود نداشت. وقتی ستارگان سعی کردند روی فلز فشار بیاورند ، موقعیت های نیمه و نیمه ایجاد شد ، اما به جای فشار فنی ، بازی با برخورد و خطاهای بیشتری همراه بود. این بازی خطرناک نبود تا دقیقه 70 که ضربه آزاد مهدی گادی با سردرد دیابات همراه نبود اما توپ با اختلاف کمی از کنار درب فلزی به بیرون رفت. در دقیقه 80 مهدی گدی پشت یک ضربه ایستگاهی قرار گرفت اما ضربه به دیوار برخورد کرد و توپ به مطهری رسید اما مدافع فلز خطا کرد و داور یک ضربه ایستگاهی داد. خود مطهری پشت توپ ایستاد و بازی را به گل تبدیل كرد. فروشندگان حملات خود را شدت بخشیدند و سعی کردند نتیجه را جبران کنند ، اما در حمایت از Stella نتوانستند بازی را با همان هدف به پایان برسانند.

استگل همچنان با 30 امتیاز در رده سوم ایستاد. فولاد با 26 امتیاز در رده چهارم قرار دارد. چند ماه بعد ، رهبری برزیل برای بازگشت به گروه به فرهاد مجیدی رسید.

قاضی کامیل گلامی

آن کمک می کند محمدرضا ابوالفضلی و ژوزه مورینیو

ترکیب استلا تهران رشید مزاری ، محمد دانمارگر ، سیواوا یزدانی ، محمد نادری ، وریا گافوری (70-بابک مرادی) ، سید احمد موسوی (88-فرشید باگری) ، مسعود ریگی ، آرش رسوند (88-محمد حسین مرادمند) ، فرشید. 70 – ارسلانان مطهری ) و مهدی قدی

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب چدن محسن فروزان ، موسی کولیبالی ، عارف آگاسی ، وحید حیدریه ، صالح هاردانی ، محمد میری (63-زبیر نیکونساس) ، محمد آبشک ، آیدا پاتوسی (74-صابر هاردانی) ، آسان ساسان انصاری ، فرشاد احمدزاده و لوچیانو.

جواد سرمربی بیدار است

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا