علمی و پزشکی

عجیب و باورنکردنی؛ به نمایش گذاشتن اجساد «بیگانگان فضایی» در مکزیک

در شرایطی که پس از ادعاهای مطرح‌شده در کنگره آمریکا، توجهات به موضوع حیات فرازمینی دوباره داغ شده است، حالا پیکر دو موجود ظاهراً بیگانه در کنگره مکزیک به‌نمایش درآمده است. «جیمی مائوسان»، خبرنگار و بیگانه‌شناس که در این جلسه این پیکرها را به نمایش گذاشت، شهادت داد که این فسیل‌ها بخشی از «تکامل زمینی ما» نیستند و تقریباً یک‌سوم از DNA آن‌ها برای ما همچنان ناشناخته باقی مانده است.

نمایش پیکر فسیل‌شده بیگانگان غیرانسانی در کنگره مکزیک

آقای مائوسان در این جلسه که با حضور مقاماتی از ایالات متحده و مسئولان مکزیک برگزار شد، پیش از نمایش پیکر «بیگانگان»، چندین ویدیو از «UFOها و پدیده‌های غیرعادی ناشناخته» را هم نشان داد. او توضیح داد:

«این گونه‌ها بخشی از تکامل زمینی ما نیستند…این‌ها موجوداتی نیستند که پس از نابودی یک UFO پیدا شده باشند. این‌ها در معادن دیاتومه [نوعی جلبک] کشف شده‌اند و فسیل شده بودند.»

عجیب و باورنکردنی؛ به نمایش گذاشتن اجساد «بیگانگان» در کنگره مکزیک

آقای مائوسان به حاضران این جلسه گفت که این دو «بیگانه» توسط دانشمندان دانشگاه مستقل ملی مکزیک (UNAM) بررسی شده‌اند و آن‌ها توانسته‌اند DNA این موجودات را به‌دست بیاورند. در ادامه مقایسه این DNA با دیگر نمونه‌های DNA موجود نشان داد که بیش از ۳۰ درصد از DNA این گونه ناشناخته است. از روی تصاویر و ویدیوها می‌توان دید که این موجودات ظاهراً سری کشیده و در هر دست سه انگشت دارند.

در این جلسه همچنین اسکن پرتو ایکس این موجودات نشان داده شد و این متخصصان شهادت دادند که در داخل یکی از این پیکرها «تخم» پیدا کرده‌اند. به‌علاوه، گفته شد که هر دو پیکر دارای ایمپلنت‌هایی از فلزات بسیار نادر ازجمله اسمیم هستند.

آقای مائوسان در این جلسه گفت: «عموم مردم حق دارند که درباره فناوری غیرانسانی و موجودات غیرانسانی بدانند. درباره موضوعی حرف می‌زنیم که بشریت را نه از یکدیگر جدا بلکه متحد می‌کند.»

«رایان گریوز»، خلبان سابق نیروی هوایی آمریکا که پیش‌تر در کنگره ایالات متحده درباره موجودات بیگانه شهادت داده بود، و «آوی لئوب»، استاد اخترفیزیک دانشگاه هاوارد هم در این جلسه حضور داشتند.

گفتنی است که آقای مائوسان در گذشته هم ادعای کشف شواهدی از بیگانگان را مطرح کرده بود که بعداً این ادعاها رد شد. برای مثال، او پیش‌تر مدعی کشف پنج مومیایی شده بود که بعداً مشخص شد کودکان انسان‌ها بوده‌اند. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که موضوع کشف بیگانگان با این نمایش بسیار جدی‌تر شده است.

۵۸۵۸

تیم تحریریه مطالب پزشکی

نوشته‌هایی که با بهره‌گیری از الگوریتم BERT گوگل، بصورت کاملاً انسانی و پویا باشند و به خواننده‌ها کمک می‌کنند تا به راحتی مفاهیم علمی را درک و استفاده کنند.
دکمه بازگشت به بالا