ورزشی

خوشحالی فدراسیون برای توسعه فوتبال با پول پروژه «فوروارد» فیفا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی تارقلی زاده در خصوص اینکه فیفا به تازگی فهرستی را درباره پروژه‌های فوروارد منتشر کرده است، عنوان کرد: فدراسیون جهانی فوتبال در آخرین گزارش خود از پروژه فوروارد، هزینه‌های انجام شده در این پروژه در حد فاصل سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۲ را اعلام کرده است. از این مبلغ ۲۰ درصد به کنفدراسیون‌ها و ۸۰ درصد به فدراسیون‌ها (۲۱۱ فدراسیون) تخصیص داده شده که شامل ۱۶۰۰ پروژه بوده است.

وی در ادامه افزود: فیفا همچنین جزئیات پرداختی‌ها به هر فدراسیون را به صورت شفاف اعلام کرده است. طی جلساتی که با رئیس فدراسیون داشتیم، با هم درباره طرح فوروارد فیفا صحبت کردیم. تمام تلاشمان را در این زمینه خواهیم کرد که از تمامی منابع در این باره استفاده کنیم. یک بخشی از برنامه این است که ببینیم چه مقدار امکانات، تجهیزات و بودجه برای عملیاتی کردن برنامه‌هایمان داریم. همچنین پروژه‌های فوروارد فیفا را می‌توانیم برای بخش تخصصی توسعه فوتبال نیز استفاده کنیم. در همین راستا روابط بین الملل فدراسیون برنامه عملیاتی و مکاتبات خود را با فیفا در این زمینه آغاز کرده است و در حال پیگیری امور هستیم.

تارقلی زاده در پایان درباره همکاری خوب فیفا با فدراسیون فوتبال ایران گفت: خوشبختانه طی جلساتی که رئیس فدراسیون با اینفانتیو داشته است، تمام بخش‌های فدراسیون جهانی فوتبال همکاری‌های لازم را با فدراسیون ایران در این زمینه اعلام کرده‌اند. بدون شک با این مبلغی که به فدراسیون فوتبال ایران تخصیص خواهد یافت، می‌توانیم برای رشد و پیشرفت فوتبال گام بزرگی برداریم.

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا