علمی و پزشکی

۴ بیماری غیرمعمول که علم پزشکی را به چالش کشیده است

به گفته شفافا ، اپیدمیولوژیست ها هنوز در حال بررسی علل مسمومیت غذایی در تراشه جهش میکروسفالی در برزیل هستند ، اما در برخی موارد هنوز پاسخ معتبری نمی یابند. موارد زیر برخی از سالات بی پاسخ است.

1. بیماری ناشی از گرد و غبار

به طور خاص در آمریکای غربی ، مردم در معرض کوکسیدیوئیدومایکوزیس هستند ، یک بیماری قارچی که 100 سال است درمان نشده است.

استنشاق مواد قارچی به داخل ریه ها ، که هنوز هم یک رمز و راز است ، در آمریکای غربی در حال افزایش است ، و این یک جهش بزرگ در اوایل دهه 1990 است. در اوایل دهه 2000 ، دو باران سیل آسای دیگر دو زندان دولتی را فرا گرفت و ده ها زندانی را به کام مرگ کشاند. در سرتاسر کشور. در سال 2011 ، بیش از 20،000 مورد گزارش شده است و از آن زمان به بعد جزئی بوده است. به دلایلی که برای پزشکان ناشناخته است ، قارچ به سایر قسمت های بدن گسترش می یابد و باعث کوکسیدوئیدومایکوزیس می شود که باعث تورم مغز می شود.

۲. کاهش فلج اطفال

سی سال پس از آخرین مورد شناخته شده فلج اطفال در ایالات متحده ، در سال 2014 ، 20 کودک در کالیفرنیا بر اثر فلج اطفال فوت کردند. از آن زمان ، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های ایالات متحده 120 مورد را آزمایش کرده است. علائم فلج اطفال شامل ضعف عضلانی ، تغییر شکل نخاع و مشکل در راه رفتن است. علل خاص این بیماری هنوز در حال بررسی است.

3. یک خواب عجیب

بین سالهای 1917 و 1925 ، یک میلیون نفر در سراسر جهان از انسفالیت تنفسی رنج می بردند ، بیماری که هنوز برای دانشمندان ناشناخته است. افرادی که به این بیماری مبتلا هستند هنگام غذا خوردن ، راه رفتن یا گفتگو به خواب می روند که ممکن است روزها ادامه داشته باشد. آمار نشان می دهد که نیمی از افراد آلوده فوت کرده اند و بازماندگان علائم قابل توجهی مانند پارکینسون و بیماری روانی داشته اند.

در آن زمان ، کنستانتین فون اکونو ، متخصص مغز و اعصاب وین ، هیپوتالاموس را در مغز بیماران در دهه 1960 مشاهده کرد.

4. داستان های عجیب در دختران نوجوان

تکان دادن سر و بازوها و تحلیل گفتار تنها برخی از نشانه های عجیب دختران نوجوان در نیویورک در پایان سال 2011 است. بیشتر قربانیان دختر دبیرستانی بودند و بدون هیچ دلیل مشخصی ماه ها و بدون دلیل مشخصی دوام آوردند. برخی از روانشناسان اضطراب جمعی و سکته مغزی را مقصر می دانند ، در حالی که دیگران مصونیت کودکان را مقصر می دانند. هنوز علت این حادثه مشخص نشده است.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا