فرهنگ و هنر

در ماه‌های رمضان دفاع‌مقدس چند نفر شهید شدند؟

پویش مردمی رمضان با شهدا با موضوع بازخوانی خاطرات رمضانی شهدا و تلاوت روزانه یک جزء یا چند آیه با یاد یک شهید آغاز به کار کرد.

به گزارش دانا نیوز٬ حال و هوای شهدا در ماه مبارک رمضان رنگ و بویی دیگر داشت و تکاپوی منتظران وصال را شتابی مضاعف می‌بخشید و بدین ترتیب است که بیش از ۱۴ هزار  نفر از شهدای دفاع مقدس در ماه مبارک رمضان به شهادت رسیدند.

خاطرات شهدا در ماه مبارک رمضان خواندنی و شنیدنی است و پویش مردمی #رمضان_با_شهدا بنا دارد تا با بازخوانی خاطرات رمضانی شهدا و تلاوت روزانه یک جزء یا چند آیه با یاد یک شهید و نثار ثواب آن به روح بلند شهید عزیز، رمضان شهدایی را رقم بزند؛ باشد که دعای شهدا در این ماه دستگیرمان باشد.

آثار و موضوعات قابل ارائه در این پویش شامل موارد زیر است:
۱-یک خاطره از یک شهید در ماه مبارک رمضان
۲_ اهدای ثواب تلاوت قرآن به شهید (فرستادن عکس و اسم شهید)
۳_ دلنوشته برای شهدای ماه رمضان که بسیاری از آنها همانند مولایشان، اباعبدالله الحسین (ع) با لب‌تشنه به زیارت حضرت یار رفتند.
علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان ماه مبارک رمضان به آدرس isar_admin@ در یکی از پیام‌رسان‌های «بله»، «ایتا»، «روبیکا» و «سروش» ارسال کنند.
انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا