اجتماعیبرترین های کسب و کار

چند نکته هنگام خرید گوشواره طلا

راهنمای خرید گوشواره طلا از سایت اینترنتی طلاو جواهر پرسته

اگر شما قصد خرید و یا سفارش یک مدل گوشواره طلا یا انگشتر کارتیه زنانه داشته باشید، سایت اینترنتی طلا و جواهر با مجموعه‌ای از مدل‌های گوشواره طلا در خدمت شما می‌باشد. شما چه به دنبال یک جفت گوشواره طلا میخی، گوشواره حلقه‌ای، گوشواره کلیپسی و یا انواع مدل گوشواره مدرن باشید می‌توانید آن را در فروشگاه طلا و جواهر پرسته به‌راحتی پیدا کنید و حتی بر اساس علاقه خود می‌توانید نوع گوشواره خود و حتی رنگ طلا و نوع نگین را تغییر دهید.

مجموعه ما با ارائه حجم وسیعی از مدل‌های گوشواره طلا و جواهر پیداکردن یک جفت گوشواره را برای شما آسان کرده است. ما در این راهنمای خرید گوشواره طلا سعی داریم تا به شما انواع مدل هایی که در فروشگاه طلا و جواهر پرسته برا شما مهیا کرده ایم نیز معرفی کنیم. شما می توانید لیست قیمت گوشواره طلا را به صورت آنلاین در هر لحظه شبانه روز ملاحظه کنید. ما با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی چهار ستاره سعی خود را می کنیم تا بهترین مدل هاس گوشواره طلا و جواهر را با بهترین قیمت خرید در بازار در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.  گروه‌بندی اصلی گوشواره‌ها بر اساس نوع نگین می‌باشد. شما با رفتن به قسمت گوشواره طلا و جواهر می‌توانید انواع مدل گوشواره‌های زیر را باتوجه‌به نوع نگین بیابید.

گوشواره مروارید زنانه طلا

یک انتخاب طلا و جواهرات جاودانه هستند. گوشواره‌های مروارید طلا، گزینه‌ای کلاسیک و ساده برای خانم‌هایی است که می‌خواهند اکسسوری همه‌کاره‌ای داشته باشند که با هر لباسی، از شلوار جین گرفته تا لباس‌های روزمره، هماهنگ باشد. گوشواره‌های مروارید دارای سادگی و پیچ‌وتاب هستند. در این شاخه طیف گسترده‌ای از انواع گوشواره مروارید، از دراماتیک تا مینیمالیستی وجود دارد.

گوشواره الماس زنانه

در گروه‌بندی شما انواع مدل گوشواره طلا با سنگ الماس در تراش‌های مختلف الماس مشاهده می‌کنید. الماس‌ها در تراش‌های مختلفی وجود دارند که با توجه وزن و سایز نگین قیمت آنها تغییر می‌کند. انواع مدل‌های گوشواره طلای دخترانه الماس و همین‌طور گوشواره‌های الماس زنانه در این قسمت گردآوری شده است. تمامی کارها قابلیت سفارشی‌سازی داشته و با رنگ‌های مختلف طلا سفارش دهید.

الماس‌های تراش برلیان و تراش پرنس و همین‌طور مارکیز محبوب‌ترین شکل‌های الماس برای گوشواره‌های میخی هستند. هر دو به دلیل ظاهر کلاسیک و متقارن خود شناخته شده‌اند و حداکثر درخشندگی و درخشندگی را ارائه می‌دهند. به‌طورکلی جدیدترین طرح‌های گوشواره الماس زنانه در این گروه به‌صورت آنلاین و با بهترین قیمت موجود می‌باشد و شما عزیزان می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

گوشواره زمرد زنانه طلا

مدل‌های بسیار بانشاط و چشم‌نواز هستند، طیف زیبای رنگ سبز در این گروه‌بندی وجود دارد ما سبک‌هایی از جمله گوشواره‌های میخی، آویزان در سبک‌های مدرن و کلاسیک را در این شاخه گردآوری کرده‌ایم و شما با خیال راحت می‌توانید یک مدل گوشواره زمرد زنانه را در اختیار داشته باشید. هنگامی که خود را برای یک مراسم رسمی آماده می‌کنید استفاده از گوشواره زمرد شما را بسیار گیراتر جلوه می‌دهد. یک جفت گوشواره کلاسیک را که با الماس‌های درخشان در کنار سنگ‌های زمرد آن جلوه‌نمایی می‌کند انتخاب مناسبی برای شما می‌باشد.

گوشواره یاقوت قرمز زنانه طلا

بسیار پرپرستهق‌وبرق بوده چرا که یاقوت سرخ که با آتش قرمز درونی می‌درخشد، عشق و اشتیاق را تجسم می‌بخشد. شما با استفاده از این مدل گوشواره طلا احساس پیچیدگی و فریبنده بودن کنید. در این گروه انواع مدل‌های زنانه مجلسی و اسپرت و مدرن با انواع پشت گوشواره موجود می‌باشد هرچند که دست شما در انتخاب رنگ طلا و حتی تغییر پشت گوشواره‌ها باز می‌باشد.

گوشواره یاقوت کبود زنانه طلا

یاقوت کبود یک سنگ قیمتی بسیار پرطرف‌دار است که توسط بسیاری از فرهنگ‌ها در سراسر جهان موردتوجه قرار گرفته است و گوشواره‌های یاقوت کبود را به انتخابی عالی برای جواهرات زیبا تبدیل کرده است. یاقوت کبود پس از الماس از نظر سختی در رتبه دوم قرار دارد و همین دلیل آن را به انتخابی عالی برای استفاده روزمره، مانند یک جفت تبدیل می‌کند. ما صدها طرح از گوشواره یاقوت کبود زنانه و دخترانه در این شاخه قرار دادیم تا قدرت انتخاب شما در خرید گوشواره طلا با نگین یاقوت کبود باز باشد. ازآنجایی‌که یاقوت کبود سنگ تولد ماه سپتامبر است، گوشواره‌های الماس یاقوت کبود هدیه‌ای نفس‌گیر و معنادار برای جشن تولد نیز می‌باشد.

گوشواره توپاز زنانه طلا

گوشواره‌های توپاز آبی در سایت اینترنتی طلا و جواهر پرسته با طیفی زیبا از رنگ‌های آبی و سبک‌های گوشواره‌های متنوعی عرضه می‌شوند. شما می‌توانید از بین طیف وسیعی از یک مدل با سبک و استایل خود انتخاب کنید.

گوشواره سیترین زنانه طلا

سیترین سنگ ماه تولد نوامبر و جواهر سیزدهمین سالگرد تولد است. با رنگی که مکمل هر فلزی است، طلای سفید، طلای پرستهد و رزگلد قشنگی خاص خود را دارد. در این شاخه شما می‌توانید باتوجه‌به مدل گوشواره طلای موردنظر بهترین و زیباترین و درعین‌حال منحصربه‌فردترین انتخاب را داشته باشید.

گوشواره فیروزه زنانه طلا

یکی از محبوب‌ترین مدل‌های گوشواره در ایران می‌باشد چرا که سنگ فیروزه نمادی از ایران‌زمین است و بسیار متوجه ایرانیان می‌باشد. ما در این قسمت سعی کردیم مجموعه‌ای زیبا از گوشواره طلا با سنگ فیروزه را گردآوری کنیم تا شما برای انتخاب گزینه‌های زیاد را پیشرو داشته باشید.

گوشواره عقیق زنانه طلا

مجموعه را که توسط  جواهرسازان خبره ما در این مجموعه ساخته شده است را در این شاخه می‌توانید پیدا کنید. سبک منحصربه‌فرد خود را جستجو کنید و بهترین و زیباترین مدل گوشواره را برای خود خریداری کنید.

مجموعه مناسب گوشواره می‌تواند هر ظاهری را زیبا کند. با مطالعه‌ی راهنمای خرید گوشواره طلا قبل از خرید می‌توانید انتخاب مناسب‌تری داشته باشید. ازآنجایی‌که هر کسی سبک منحصربه‌فرد خود را دارد، مهم است که مجموعه مناسبی از گوشواره‌ها را برای رفع نیازهای خود بیابید. امیدواریم این راهنما به شما کمک کند دقیقاً این کار را انجام دهید. اگر به دنبال مدل‌های متنوع گوشواره طلای جدید هستید پیشنهاد می‌کنیم از محصولات فروشگاه ما در دیدن کنید.

در نهایت، همچنین باید به یاد داشته باشید که برای جلوگیری از عفونت، بسیار مهم است که گوشواره‌های خود را همیشه تمیز نگه دارید. هر روزه تغییرات چشمگیری در طراحی و ساخت انواع زیورآلات و جواهرات مانند رخ می‌دهد. زمانی که شما تصمیم به خرید زیورآلات به مناسبت هدیه تولد، سالگرد ازدواج و یا هدیه فارغ التحصیلی می‌گیرید؛ انتخابی بهتر از یک جفت گوشواره طلا برای شما وجود ندارد. زیرا برخلاف دستبند، النگو و انگشتر؛ نیاز به در نظر گرفتن سایز ندارد.

اصولا خانم‌ها ممکن است در مهمانی‌ها با توجه به نوع لباس خود از گردنبند استفاده نکنند، اما گوشواره به خصوص گوشواره‌های دارای الماس، جز جدایی‌ناپذیر زیورآلات آنها در کنار دستبند است. در حال حاضر طیف گسترده‌ای از انواع گوشواره از نظر طرح، اندازه، جنس فلز، نوع سنگ قیمتی به کار رفته و قیمت وجود دارد. با توجه به وجود این تنوع، باید قبل از خرید هر نوع گوشواره به خصوص گوشواره طلا، به نکات مشخصی توجه کرد. به همین دلیل در این مطلب به همه نکاتی که باید پیش از خرید گوشواره طلا بدانید، برای افزایش آگاهی شما اشاره کرده‌ایم.

راهنمای استفاده از گوشواره ها

استفاده از گوشواره های براق و برجسته جلوه بسیار زیبایی دارد و می توان گفت که اولین چیزهایی هستند که مورد توجه دیگران قرار می گیرند. گوشواره هایی که استفاده می کنید باید با شکل صورت شما کاملا هماهنگ باشند. و با شکل صورت و ویژگی های چهره شما متناسب باشد و همین طور باید به رنگ، فرم و طول آن توجه کنید.

زمانی که می خواهید از گوشواره های سنگدار استفاده کنید باید موهایتان رنگ براق داشته و زیاد بلند نباشد. هدف ما از این متن ایجاد تعادل و توازن در نحوه استفاده از انواع گوشواره متناسب با لباس هایتان می باشد. اگر موهایتان مجعد و یا فر است و می خواهید از گوشواره های بزرگ استفاده کنید، بهترین راه برای دیده شدن گوشواره هایتان این است که موهایتان را پشت گوش هایتان قرار بدهید و همین طور باید به آرایش صورتتان توجه کنید که هماهنگ با رنگ گوشواره هایتان باشد.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا