ورزشی

مسابقات ترکیبی وزنه‌برداری با کراسفیت برگزار می شود

انوشیروانی: مسابقات ترکیبی وزنه‌برداری با کراسفیت برگزار  می شود

رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: سالن‌های هیات‌ها در استان‌ها از این پس سانس‌های مشترک با کراسفیت خواهد داشت. باید در آینده مسابقات ترکیبی این ۲ رشته برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری دانا نیوز؛ گردهمایی بزرگ کشوری انجمن کراسفیت ایران با حضور  سجاد انوشیروانی رییس، بهداد سلیمی نایب رییس، حسین توکلی عضو هیات رییسه فدراسیون وزنه‌برداری و سهراب آزاد رییس انجمن کراسفیت و مسوولان استانی این رشته  برگزار شد.

انوشیروانی در ابتدای این مراسم با قدردانی از سهراب آزاد برای پیوستن به فدراسیون وزنه‌برداری گفت: در ذات رشته‌ کراسفیت، وزنه‌برداری یک ارکان اصلی است و به ما هم انگیزه مضاعف داده شده است. امیدوارم این دو رشته مکمل هم باشند و رشته پرطرفدار کراسفیت در کنار وزنه‌برداری پرافتخار هر روز بیشتر از گذشته رشد کند.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری با اشاره به اینکه خیلی زود کراسفیت در دل وزنه‌برداری جای گرفته، ادامه داد: خدا را شکر در تمام کشور کراسفیت فعال شده و با تلاش مجموعه کراسفیت اضافه شدن این رشته هیچ زحمتی برای ما نداشت و ما از تلاش عزیزان لذت می‌بریم.

او گفت: وزنه‌برداری می‌تواند با بهره‌گیری از ظرفیت‌ زیرساخت‌های کراسفیت در سراسر کشور راهش را بهتر بپیماند. از روسای کشوری کراسفیت می‌خواهم در سایه نباشند و در هیئت‌های استانی فعال باشند. هر جا مشکلی داشتند اعلام کنند تا ما حل کنیم.

انوشیروانی در خصوص راه‌اندازی سامانه آموزش برای توسعه کراسفیت نیز عنوان داشت: ما در حال تغییر چارت آموزشی هستیم و باید با همدلی و اتحاد کمک کنیم تا بیشترین بهره را از این سامانه ببریم چرا که مشکلات زیادی در وزنه‌برداری وجود دارد که باید آنها را به نوبت حل کنیم. سالن‌های هیئت‌ها در استان‌ها از این پس سانس‌های مشترک با کراسفیت خواهد داشت. باید در آینده مسابقات ترکیبی برگزار کنیم و این اتفاق با کمک جامعه کراسفیت کشور رخ خواهد داد.

آزاد: اتفاق بزرگی برای ما در سال گذشته رخ داد

سهراب آزاد رییس انجمن کراسفیت نیز در این گردهمایی گفت: پیش از این تمام کارها بر دوش خودمان بود اما با ملحق شدن به فدراسیون وزنه‌برداری که اتفاق بزرگ سال گذشته برای ما بود، کارهای کراسفیت با سرعت بیشتری پیش می‌رود.

وی ادامه داد: روسای فدراسیون و بخصوص مدیران وزنه‌برداری معمولا دنبال مدال هستند اما انصافا سجاد انوشیروانی برای توسعه وزنه‌برداری آمده و به ما هم کمک می‌کند. تمام برنامه‌های فنی و مالی ما توسط او تایید شده است. 

انتهای پیام// 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا