استان ها

کنسرت علیرضا قربانی در تهران کلید خورد

کنسرت علیرضا قربانی در تهران کلید خورد

کنسرت زمستانی علیرضا قربانی در تهران از روز گذشته ۷ دی‌ماه در رویال هال اسپیناس پالاس با استقبال مخاطبان آغاز شد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در کنسرت زمستانی علیرضا قربانی که از ۷ تا ۲۲ دی ۱۴۰۲ در دو سانس ۱۸ و ۲۲ در هتل اسپیناس پالاس برگزار می‌شود، ۱۳ قطعه اجرا می‌شود.

عروج به آهنگسازی حسام ناصری و شعر ابوسعید ابوالخیر، پریشانی به آهنگسازی حسام ناصری و شعر احمد امیرخلیلی، پل به آهنگسازی حسام ناصری و شعر احمد امیرخلیلی، بوی گیسو به آهنگسازی حسام ناصری و شعر واقف لاهوری، گفت وگو (دیوار) به آهنگسازی سیاوش، ولی پور و شعر حسین منزوی، عشق آسان ندارد به آهنگسازی ستار اورکی و شعر اهورا ایمان، قطعه بی‌کلام در شوشتری به آهنگسازی حسام ناصری، در زلف تو آویزم به آهنگسازی حسام ناصری و شعر امیرخسرو دهلوی، عاشقانه نیست به آهنگسازی حسام ناصری و شعر اهورا ایمان، زلف سیه به آهنگسازی و شعر غلامحسین مین‌باشیان، چشم‌هایش به آهنگسازی حسام ناصری و شعر شهریار، مرا ببخش به آهنگسازی حسام ناصری و شعر حسین غیاثی و روزگار غریب به آهنگسازی حسام ناصری و شعر احمد شاملو و حمید خلف بیگی عناوین قطعات این رپرتوار هستند.

گفتگو، عشق آسان ندارد، در زلف تو آویزم، زلف سیه، چشم‌هایش، مرا ببخش قطعات جدید نسبت به رپرتوار کنسرت سعدآباد در تابستان امسال هستند.

علیرضا قربانی در میانه اجرای نخستین سانس از اولین شب کنسرت در رویال هال اسپیناس پالاس ضمن خیرمقدم به حضار گفت: امیدوارم تا اینجای برنامه با قطعاتی که اجرا کردیم، مهمان دل‌های شما باشیم. از طرف همه دوستان عزیزی که روی صحنه حضور دارند، هنرمندان گرامی، خدمت تک تک شما خیرمقدم عرض می‌کنم. جمع زیادی زحمت فراوانی کشیدند تا بتوانیم آنچنان که شایسته و بایسته شماست در خدمت شما باشیم.

وی افزود: بی‌نهایت از اینکه قدم رنجه فرمودید خوشحالیم، باعث افتخار ماست و هر روز بیش از روز قبل احساس مسئولیت می‌کنیم.

قربانی بیان کرد: ممنون از همه عزیزان که از راه‌های دور و نزدیک تشریف آوردید. ممنون از حمایت‌هایی که در این چند روز گذشته که بلیت‌فروشی آغاز شد و بلیت‌ها به اتمام رسید.

وی عنوان کرد: البته امیدوارم بتوانیم شب‌های دیگری را برای آن عزیزانی که موفق به تهیه بلیت نشدند فراهم کنیم.

اعضای گروه ارکستر عبارتند از: تنظیم قطعات برای ارکستر: حسام ناصری. پیانو و ساز‌های الکترونیک: حسام ناصری، ویلن و کمانچه: سامان صمیمی، تار و سه تار: هومن مهدویان، ویلن یک: امین عطایی، آرمین قضاتی، رایین نورانی، بهار فلسفی، برهان همتی، ویلن دو: آرش جامع، نگار فرجی، کوشا صرافی، سارا نادری، زهرا کریمی، ویولا: دانیال جورابچی، طناز اسدالهی، مهدی منادی، الهام عادلی‌زاده، ویلنسل: مسعود فیروزی‌نژاد، محمدحسین غریبی، پروشات زندآیین، سینا آذرآباد، فلوت: شقایق صادقیان، ابوا: حسام صدفی‌نژاد، هورن: نرگس تقی‌پور، هومان باقی، گیتار باس: دارا دارایی، پرکاشن: ذکریا یوسفی، شایان ریاحی.

کارگردانی و طراحی صحنه این کنسرت را فرید ناظرفصیحی، طراحی و مهندسی صدا را آرش پاکزاد، مدیریت فنی صدا و نور را بهنام شبستری و طراحی و اجرای نور را سینا سینایی بر عهده دارند.

دکمه بازگشت به بالا