ورزشی

واکنش تند سردار آزمون به شایعه اختلاف در تیم ملی

به گزارش خبرگزاری دانا نیوز ؛ سردر آزمون پس از پیروزی یک بر صفر ایران مقابل سوریه گفت: “ما در این بازی سه امتیاز گرفتیم اما خوب بازی نکردیم.” ما باید بهتر بازی کنیم ، اما عدم حضور سرمربی نیز م effectiveثر است. انشاء الله در بازی بعدی جبران خواهیم کرد. ما یک بازی بسیار مهم مقابل عراق داریم و باید روی آن بازی تمرکز کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استرس بازی اول روی تیم ملی تاثیر گذاشته است یا خیر ، گفت: ما بازیکنان باتجربه ای داریم و نباید استرس داشته باشیم. اما عدم حضور سرمربی تیم ملی صد در صد موثر بود.

عدم حضور مهاجم تیم ملی ایران در زندان مهدی به وضوح نشان داد که ناهماهنگی هایی در خط حمله تیم ملی وجود خواهد داشت – نمی دانم چه بگویم. ما موقعیت های زیادی نداشتیم ، شاید در حمله خوب عمل نکردیم.

اعظم در پاسخ به این س ifال که آیا تیم های ملی کره جنوبی و عراق را دیده است ، گفت: “نه”.

فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا برنامه خوبی برای تیم ملی ما دارد یا خیر – فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را می کند تا بهترین منابع را برای تیم ملی فراهم کند. بازیکنان از فدراسیون جدید راضی هستند.

مهاجم پرسید: “چه کسی چنین چیزی دارد؟” او گفت. ما بسیار مردانه هستیم ؛ ما انسان به دنیا می آییم و انسان می میریم. اگر با شخصی مشکل داریم ، شخصاً صحبت می کنیم ، نه در رسانه ها. من این مشکلات را کاملاً انکار می کنم.

او گفت: “این کلمات زشت هستند و در جلال تیم ملی نیستند.”

او گفت: “همه چیز خوب است و ما برای بازی بعدی آماده هستیم.” ما تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام می دهیم.

258 41

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا