حوادث

انهدام باند ۶ نفره سارقان در شمال تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند سرقت محتویات داخل خودرو در تهران و اعتراف متهمان به ۲۰۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش دانا نیوز، سردار علی ولی‌پور گودرزی در این باره اظهار کرد: اوایل دی ماه سال جاری در پی وقوع یک فقره سرقت محتویات داخل خودرو پژو پارس سفید رنگ در یکی از محلات شمال شهرتهران و دریافت  شکایت مالباخته به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در تحقیقات اولیه کارآگاهان بیان داشت که یک روز پیش از وقوع حادثه از شهر اصفهان به مقصد آستارا به همراه خانواده حرکت نمودیم ولی به دلیل وقوع سیل در محورهای مواصلاتی بین استان ها به ناچار  به منزل اقوام همسرم در تهران مراجعه تا شرایط آب و هوا مساعد شود.  روز بعد اسکان در منزل اقوام برای  برداشتن وسایل به خودروی خویش که در خیابان پارک شده بود مراجعه کردم و متوجه شدم که محتویات داخل خودرو شامل چهار عدد ساک مسافرتی حاوی: البسه، کارت بانکی، پاوربانک، کفش کوهنوردی، مقادیری طلاجات و …  به ارزش تقریبی ۸ میلیارد ریال به سرقت رفته است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی با بهره گیری از روش های میدانی و اطلاعاتی گسترده بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستورکار قرار دادند و دریافتند که سرقت توسط تعدادی از سارقان انجام شده است و دو تن از سارقان با استفاده از روش های مخصوص درب خودرو را باز کرده و محتویات داخل آن را به سرقت بردند.

ولی پور گودرزی در ادامه عنوان کرد: کارآگاهان در گام بعدی موفق شدند با بهره گیری از منابع اطلاعاتی هویت و مخفیگاه یکی از سارقان  را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه ضمن دستگیری وی،  پنج تن از سارقان تحت تعقیب را در مخفیگاه سارق شناسایی کردند و همه آن ها را طی اقدامات ضربتی دستگیر و به پایگاه یازدهم پلیس آگاهی  انتقال دادند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان مدارک شناسایی، پمپ باد، آیینه بغل خودرو، جعبه ابزار و … کشف شد، گفت: متهمان در بازجویی های اولیه با توجه به مدارک و شواهد موجود صراحتا به سرقت به صورت باندی در محدوده شمال شهر تهران معترف شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهمان به ۲۰۰ فقره سرقت لوازم خودرو به صورت باندی با شگرد تخریب معترف شدند ادامه داد:  تاکنون  ۱۴۰ تن از شاکیان شناسایی شدند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، وی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی،  برای  کشف دیگر جرایم و شناسایی سایر مال باختگان  در اختیار پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار دارند.

انتهای پیام

نشر مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تحلیل و پیش‌بینی رویدادها هستم. توانایی بررسی روند و رخدادهای آینده را دارم و بر اساس آن به خوانندگان پیشنهادهایی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا