اقتصادیبرترین های کسب و کار

چگونه سحرخیز در ذهن مخاطب ماندگار شد؟

سحرخیز، نامی آشنا و معتبر در حوزه تولید و توزيع مواد غذایی است. برندی پرآوازه و باسابقه‌ که توانسته پس از نود سال، پابرجا و در قلب مشتریان وفادار خود استوار بماند. برند سحرخیز همواره رسالت خود دانسته تا محصولات غذایی را با بالاترین کیفیت و مطابق استانداردهای جهانی، تولید و عرضه کند. این برند موفق شده کالایی از قبیل زعفران، نبات، ادویه جات، انواع چای و دمنوش، انواع شربت، عرقیجات و … را با استفاده از بهترين و باکیفیت‌ترين مواد اولیه، همراه با طعمی اصیل و مطابق با ذائقه ایرانی در اختیار هموطنانش قرار دهد.

اما آنچه رسالت برند سحرخیز را طی سالیان تحقق بخشیده و محبوبیت این برند همچنان حفظ کرده، تنها مرغوبیت مواد اولیه مورد استفاده نیست. سحرخیز همواره کوشیده تا در کنار استفاده از با کیفیت‌ترین مواد غذایی و به روزترین متدها و روش‌های تولید، ، برای مشتریان خود، سهولت را در استفاده از کالای با کیفیت فراهم کند. سحرخیز بر این باور است که مشتریان او شایسته استفاده از بهترین و مرغوب ترین کالا در سریع‌ترین و آسان‌ترین حالت ممکن هستند. لذا بر آن شد تا با تجمیع سبد محصولات خود و تعدادی از محصولات با کیفیت دیگر (که مورد تایید این برند است) در یک مکان، سهولت خرید کالای مرغوب و لذت انتخاب از میان تنوع بالای محصول را برای مشتریان فراهم کند. از این رو پروژه سرزمین سحرخیز را در سال ۱۴۰۰ آغاز کرد.

سحرخیز تا به امروز بیش از 25 شعبه تحت عنوان فروشگاه‌های سرزمین سحرخیز و با هدف برخورداری هر چه بیشتر مردمان عزیز در تهران، مشهد و سایر شهرهای ایران از خوراک با کیفیت، افتتاح کرده است. به راحتی می‌توان رسالت این برند را در بازگشایی شعب سرزمین سحرخیز در نقطه به نقطه ایران اعم از مشهد، بندر عباس، کرمان، زنجان، کرج، انزلی، دماوند و تهران، به راحتی مشاهده کرد. حتی باید افتتاح دو شعبه جدید سرزمین سحرخیز در دو نقطه سهل الوصول و پرتردد یعنی فلکه دوم صادقیه و تجریش تهران را مصداق بارز تلاش این برند در جهت تحقق هدفش بر شمرد. در نهایت می‌توان گفت مهر تایید بر مسیر درست نود ساله برند سحرخیز استقبال کم نظیر مشتریان از پروژه پیش روی این برند یعنی پروژه سرزمین سحرخیز است که با نگاهی ساده به شعب تازه تاسیس این برند قابل تشخیص و ارزیابی است.

 

 

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا