علمی و پزشکی

تاثیر سلامت پوست سر بر کیفیت مو

ریزش مو یکی از رایج ترین مشکلاتی است که بسیاری از زنان و مردان در طول زندگی با آن روبرو هستند. ساده ترین راه جلوگیری از ریزش مو ، حفظ سلامت پوست سر است که باعث تقویت فولیکول های مو می شود. فولیکول های مو یک چرخه رشد دارند که می تواند توسط هورمون ها ، داروها ، غذا ، بیماری و بسیاری موارد دیگر تغییر کند.

تحقیقات نشان می دهد که مو ، پوست سر و بافت زیرپوستی به تغذیه خوب و محصولات مراقبت از مو وابسته هستند ، که نقش مهمی در رشد مو ، رشد مو ، زنده ماندن و رشد طبیعی دارند. عملکرد سلول را در فولیکول های مو و فولیکول های مو بهبود می بخشد ، رشد مو را بهبود می بخشد.

تأثیر سلامت پوست سر بر کیفیت مو

pH سالم و ضخیم شدن طبیعی پوست و غشاهای مخاطی باعث بهبود رشد مو و یا کاهش ریزش مو می شود. بنابراین ، بهترین راه برای داشتن موهای سالم و بدون مشکل مانند ریزش مو ، تقویت بستر است تا فولیکول های مو رشد سالم داشته باشند و در برابر مواد مضر مانند آلودگی ، استرس ، بیماری و … مقاومت و از بین ببرند. . این لایه ، با لایه های خاص خود ، برای حفظ فولیکول های موی سالم و متعادل ، فولیکول های موی سالم و متعادل تر و برای فولیکول های موی سالم ایده آل است.

علاوه بر تغذیه و حفظ بدن سالم که تأثیر مستقیم بر سلامت پوست و مو دارد ، استفاده از محصولاتی که برای این منظور طراحی شده اند روند سلامت مو و پوست سر را تکمیل می کند.

شمع رو تمیز کن با استفاده از فناوری زیست تخریب پذیر ، مراقبت از پوست سر شروع می شود و پوست سر را ترمیم و تقویت می کند ، موها سالم و زیبا می شوند.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا