ورزشی

بازی‌های آسیایی هانگژو/حریفان ملی‌پوشان بوکس مشخص‌ شدند

بازی‌های آسیایی هانگژو/حریفان ملی‌پوشان بوکس مشخص‌ شدند

مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های بوکس بازی‌های آسیایی برگزار شد و بوکسورهای ایران حریفان خود را شناختند

به گزارش خبرنگار اعزامی، جلسه هماهنگی و قرعه‌کشی رقابت‌های بوکس بازی‌های آسیایی هانگژو، عصر امروز جمعه برگزار شد و طی آن بوکسورهای ایران، حریفان خود را شناختند.

این مسابقات در هفت وزن المپیکی برگزار می‌شود و نخستین مرحله گزینشی بازی‌های المپیک پاریس است. نفرات راه یافته به فینال هر وزن، جواز حضور در المپیک پاریس را کسب می‌کنند.

تیم کشورمان با پنج بوکسور و سرمربیگری حسین نهرودی و مربیگری همایون امیری در این مسابقات حضور یافته است. سید روح الله حسینی رئیس فدراسیون بوکس کشورمان نیز، تیم را همراهی می‌کند.

قرعه نمایندگان ایران بدین شرح است:

۵۷ کیلوگرم: دانیال شه‌بخش‌ در گام نخست به مصاف “لی یو پنگ” از چین می‌رود. وی در صورت برتری در ادامه به مصاف برنده پاکستان و امارات می‌رود.

۶۳.۵ کیلوگرم: علی حبیبی‌نژاد، در نخستین مبارزه برابر “سین سیری” از تایلند قرار‌ می‌‌گیرد و در صورت گذر از این حریف به مصاف نماینده فلسطین خواهدرفت.

۸۰ کیلوگرم: شاهین موسوی کاپیتان تیم ایران ابتدا استراحت دارد و در ادامه با “نعمت‌الله” از تاجیکستان روی رینگ خواهد رفت.

۹۲ کیلوگرم: طوفان شریفی کار خود را با “الهندا” از اردن شروع می‌کند‌ و در صورت برتری‌ با برنده مغولستان و قزاقستان پیکار می‌کند‌.

۹۲+ کیلوگرم: ایمان رمضان‌پور، در اولین دیدار با “جو تائه یون” از کره‌جنوبی مبارزه می‌کند و در صورت برتری‌ با برنده هند‌ و ویتنام روبه‌رو‌ می‌شود.

رقابت‌های بوکس بازی‌های آسیایی هانگژو از دوم آنلاین آغاز می‌شود.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا