ورزشی

خوشحالیم در سطح جهانی دست به تاریخ سازی کردیم/ اعزام 7 نفر به اصرار کادر فنی بود

سلیمی: خوشحالیم در سطح جهانی دست به تاریخ سازی کردیم/ اعزام 7 نفر به اصرار کادر فنی بود

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون تکواندو گفت: خوشحالیم که در سطح جهانی دست به تاریخ سازی کردیم.

لیلا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا نیوز درخصوص تاریخ سازی ناهید کیانی در مسابقات جهانی باکو اظهار داشت: خدا را شاکریم و به خانواده تکواندو و مردم تبریک می‌گویم. ما در مسابقات جهانی باکو موفق شدیم ابتدا برای نخستین‌بار دست به تاریخ سازی بزنیم و مدال طلای این رقابتها در بخش زنان را به دست بیاوریم و در ادامه هم برای اولین بار روی سکوی پنجم جهان ایستادیم اینها اتفاقات خوبی بود که برای تکواندو افتاد. همگی از ورزشکار گرفته تا کادر فنی و مسئولین فدراسیون همه در این موفقیت‌ها سهیم هستند. امیدوارم این مسیر همچنان ادامه داشته باشد تا دیگر قهرمانان ما هم لذت قهرمانی در دنیا را تجربه کنند.

وی در مورد کیفیت این دوره از مسابقات اینگونه توضیح داد: مسابقات جهانی اسمش با خودش است به غیر از المپیک که در حد همین مسابقات جهانی است بالاترین رویداد در جهان به شمار می رود. بهترین‌های دنیا در این مسابقات شرکت می‌کنند و تک‌تک بازیها از نظر فنی کیفیت بالایی دارد.  همه تلاش می‌کنند و مهم نیست که روبرویش قهرمان المپیک است یا قهرمان جهان، حتی در جریان مسابقات هم شاهد بودید که برخی از قهرمانان جهان در این دوره به راحتی حذف شدند و یکسری افراد که نامدار نبودند بالا آمدند. خوشبختانه ما هم موفق شدیم دست به کار بزرگی بزنیم و تاریخ سازی کنیم.

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون تکواندو درخصوص دلیل اعزام 7 تکواندوکار در بخش زنان گفت: اعزام 7 ملی‌پوش به اصرار کادر فنی بود که البته اصرار درستی هم بود بچه‌های ما باید میدان ببینند. این ورزشکاران باید در این میدان ببازند که بتوانند در سالهای آینده مدال بگیرند. باید باشند و ببینند که واقعا شدنی است. بازیکن‌ها باید به خودباوری برسند. پس ما اشتباه نکردیم و از اینکه پنجم جهان شدیم خوشحالیم.

سلیمی در پایان تاکید کرد: من بشخصه از سجادی وزیر ورزش تشکر می‌کنم که قبل از اعزام آمدند و به بچه‌ها روحیه دادند. این حمایت‌ها همیشه بوده ولی ما باز هم در سال قبل از المپیک به حمایت‌های بیشتری نیاز داریم تا بچه‌ها با آسودگی بیشتری در تمرینات شرکت کنند و در ادامه هم برای ایران عزیزمان افتخار آفرینی کنند. 

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا