اقتصادی

آخرین وضعیت آب و برق مناطق زلزله زده استان هرمزگان

سطح آب در استان زلزله زده هرمزگان به حالت عادی برگشته است ، دو کوسه وارد منطقه شده اند ، برق در بخش برق وجود ندارد و فقط یک مکان پرورش ماهی و میگو وجود دارد. انجام شده.

میثم جعفرزاده در مصاحبه با ESN گفت تیم اجرایی وزارت نیرو از زمان وقوع زلزله در منطقه هاراموغان و بازسازی شبکه های آب و برق در حالت آماده باش قرار دارند. زمین لرزه 3 ریشتری از مدار خارج شده بود و اکنون مشکل بیشتر حل شده است ، تیم هایی که در منطقه کار می کنند این مشکل را برطرف می کنند و تلاش ها تا حل کامل مشکل در منطقه ادامه خواهد داشت.

با توجه به حوضه فعلی منطقه هرمزگان ، چاه های مجتمع روستایی دجیگان به دلیل فروریختن چاه ها از منبع تغذیه خارج شده اند و از ابتدای فاجعه آب رسانی سیار تأمین شده است.

وی گفت ، چند ساعت پیش یکی از 2،600 متر مکعب کارخانه دفع نمک به صورت شبانه روزی وارد وورورا شد و اکنون یکی دیگر از پالایشگاه های نمک نیز وارد آب شده است.

صبح شنبه (17 ژانویه) ، زمین لرزه ای به بزرگی 5.5 ریشتر در نزدیکی مرز خلیج فارس ، جزیره کمن و هرمزگان – در حوالی استان هرمزگان رخ داد. این زمین لرزه روز شنبه 17 ژانویه ساعت 13:01 بعدازظهر ، در 28 کیلومتری کنگ ، 34 کیلومتری بندر لگه و 45 کیلومتری جزیره تونگ بزرگ در استان هرمزگان رخ داد و تیم های ارزیابی در مناطق آسیب دیده بودند. ، ارسال شد

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا