اقتصادی

آماده‌سازی شبکه برق شمال شرق خوزستان برای تابستان ۱۴۰۱

دانا نیوز/ خوزستان به گفته مدیر امور بهره برداری برق شرکت برق شمال شرق استان کوزیستان، منطقه برای فصل بارندگی و شرایط تابستان 1401 آماده می شود.

محسن علی پناهی توضیح داد: با توجه به لزوم راه اندازی شبکه در فصل پربار پیش رو در سال 1401، با برنامه ریزی و هماهنگی سایر واحدهای عملیاتی در منطقه شمال شرق، پست ها اقدامات لازم را در شبکه انجام داده اند. و خطوط در این منطقه.

——————————- እርምጃዎች እርምጃዎች እርምጃዎች እርምጃዎች እርምጃዎች እርምጃዎች እርምጃዎች እርምጃዎች እርምጃዎች እርምጃዎች እርምጃዎች እርምጃዎች እርምጃዎች እርምጃዎች እርምጃዎች እርምጃዎች እርምጃዎች እርምጃዎች እርምጃዎች እርምጃዎች እርምጃዎች እርምጃዎች እርምጃዎች እርምጃዎች እርምጃዎች እርምጃዎች እርምጃዎች እርምጃዎች ትራንስ ትራንስ ትራንስ ትራንስ در، شکستن حافظه، و غیره

به گفته مدیر عملیات ناحیه شمال شرق شرکت برق منطقه ای کوزیستان، با توجه به گرمای طولانی و طاقت فرسا تابستان در استان قزستان و ظرفیت محدود برای انجام تعمیرات شبکه در این منطقه، تمامی کارکنان بخش های مختلف تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت. مانند سال های گذشته، زمستان 1401 با موفقیت برای محافظت از شبکه در طول تابستان استفاده شد.

به گزارش دانا نیوز، اداره منطقه شمال شرق مسئولیت نگهداری، نگهداری و خطوط انتقال ایستگاه های توزیع و خطوط انتقال و همچنین توزیع شرکت برق منطقه ای کوزستان در مساجد سلیمان، شوشتر و سایر شهرها را بر عهده دارد. اندیکا و گتون

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا