ورزشی

واکنش مدیرعامل اسبق استقلال به طرح اسم «میم.ب» در آنتن زنده!

«اطلاعات آنلاین»، صحبت های جنجالی اخیر جواد نکونام و اشاره به فردی با نام مخفف «میم.ب» سبب شد تا پای خیلی ها به داستان این روزهای استقلال باز شود. یکی از این افراد «امیررضا واعظی آشتیانی» است که امروز در سیما ادعا شد که وی پای «میم.ب» یا همان «بچه» را به استقلال باز کرده است.

واعظی آشتیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» گفت: اتفاقا باید از این آقا که امروز در یک برنامه از بنده نام برده است پرسید شما چند بار آمدی استقلال و رفتی و خود شما را چه کسی آورد؟ آقای فتح الله زاده شما را آورد و چه کارهایی در استقلال انجام دادید؟ درباره اثرات خودتان در این رفت و آمدها هم صحبت کنید!

وی افزود: برخی حافظه تاریخی ندارند و یادشان رفته اولین بار خود آقای فتح الله زاده «میم. ب» را آورد و به عنوان مشاور جوان معرفی کرد. البته این فرد مسئول دفتر ما در وزارت صنایع بود اما بنده اولین بار ایشان را نیاوردم. نکته مهمتراینکه؛ هر کسی را که آوردیم باید تا 20 سال تاوان بدهیم؟ اگر شما کسی را آوردید و نامش را گذاشتید رستم و حالا می ترسید صدایش کنید مشکل شماست. آیا این فرد در زمان ما آنقدر قدرت داشت؟ این حرف ها نیست. کسانی که اینها را می گویند به عملکرد خودشان نگاهی بیندازند بعد دیگران را تخطئه کنند. این نه انصاف است و نه مرام. اینها همه فرافکنی است.

مدیرعامل اسبق استقلال گفت: من امروز شبکه 5 بودم و گفتم استقلال نیاز به آرامش دارد و از درون آرامش آن را به هم نریزید و حرف هایی نزنید که تبعات داشته باشد. حرف هایی بزنید که فکر آخرش را کرده باشید.

واعظی آشتیانی گفت: طرح این موضوعات چه مشکلی را حل کرده است؟ وقتی در یک مجموعه فرق مشکل و مسئله را نمی دانند و مشکل را آقای «میم.ب» می دانند دیگر تا آخرش را بخوانید . وقتی سرمربی تیم درباره «میم . ب» صحبت می کند به مدیرعامل تلنگر می زند. در این مقطع آقای «میم.ب» چه تخریبی داشته است.ایکاش حرف های بیهوده اینها هدفمند باشد اما این هوشمندی نیست و این باعث می شود حرفهای متعدد زده شود و به موضوعات اصلی پرداخته نشود.

وی درباره گم شدن قرارداد جواد نکونام گفت: در استقلال از گذشته مد بوده هر مدیری رفته پرونده ها را زده زیر بغلش و برده. اینها پیش افتاده است.اینها نشان می دهد در این باشگاه محرمیت وجود ندارد و اخلاق حرفه ای برخی از کارمندان زیر سئوال است. نمونه اش افشای قراداد ساپینتو که امروز رسانه ای شد. شایدم این قراداد از فدراسیون رفته بیرون و شایدم ایجنت او داده است.

این مدیر در پایان گفت: الان رقبا از اتفاقات استقلال استفاده می کنند و برای اینکه این اتفاق نیفتد باید آرامش را حاکم کنند.

258 258

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا