اقتصادیبرترین های کسب و کار

مدارک مورد نیاز برای ارسال حواله دلار به تورنتو

واحد پول کانادا دلار است. دلار کانادا هفتمین ارز رایج در جهان است. اما سوال اینجاست که چگونه می توانیم دلار به کانادا بفرستیم؟ برای انتقال سریع و مطمئن پول به کانادا روش های مختلفی وجود دارد که در قسمت بعدی به آنها خواهیم پرداخت.

ارسال دلار به کانادا

افرادی که قصد تحصیل، زندگی یا تجارت در کانادا را دارند باید اطلاعات کافی در مورد نحوه انتقال دلار به کانادا داشته باشند. ارسال حواله به دلار به کانادا به روش های مختلفی انجام می شود. صرافی ها و موسسات مالی معتبر فعال در زمینه ارائه خدمات ارزی به روش های مختلف و کاملا مطمئن پول را به کانادا منتقل می کنند.

ارسال دلار به کانادا با سیستم پی پال

یکی از راه های انتقال دلار به کانادا از طریق سیستم پی پال است. پی پال یک شرکت سهامی عام در ایالات متحده است. تجربه و فعالیت این شرکت در حوزه بازرگانی متمرکز است. با این روش می توانید انتقال را به صورت آنلاین و خیلی سریع انجام دهید.

به عبارت ساده، PayPal به انتقال امن پول از طریق ایمیل اشاره دارد. پی پال یک سرویس پرداخت آنلاین و انتقال پول است.این سرویس به کاربران امکان افتتاح حساب های الکترونیکی و انجام فعالیت های تبادل ارز، خرید و فروش و تبدیل ارز در اینترنت را از طریق آنها در شبکه ای بسیار امن، سریع و راحت می دهد. در حال حاضر این سیستم به شرکت های تحریم شده توسط ایالات متحده خدمات ارائه نمی دهد.

ارسال دلار به کانادا از طریق شرکت های انتقال پول

افرادی که به پی پال دسترسی ندارند می توانند از طریق سیستم ها و شرکت های دیگر مانند Western Union یا Money Gram دلار را انتقال دهند.

ارسال دلار به کانادا از طریق Western Union
سیستم وسترن یونیون به دلیل عملکرد خوب خود به عنوان بهترین سرویس انتقال وجه در سال های اخیر شناخته شده است. برای ارسال حواله وسترن یونیون، مشتری باید نام و نام خانوادگی، نام پاسپورت گیرنده، مبلغ و کشور مورد نظر، وضعیت مربوطه را در فرم مخصوص پر کرده و به کارگزار شعبه ارائه دهد.

پس از بررسی صحت اطلاعات و ثبت درخواست، انتقال انجام می شود. پس از تکمیل، کد رهگیری 10 رقمی از طریق سامانه ارسال می شود. این کد هنگام دریافت پول ضروری است.شخصی که انتقال را انجام داده است باید این کد رهگیری را به شخص دریافت کننده انتقال بدهد. گیرنده می تواند با داشتن کد رهگیری و ارائه شناسه معتبر وجه دریافت کند. معمولاً 1 یا 2 روز کاری بعد، پول به حساب گیرنده واریز می شود.

مزایای استفاده از حواله های Western Union
با این روش می توانید در یک روز حدود هشت هزار دلار انتقال دهید. امنیت، سرعت بالا و نامحدود بودن آن مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. این سیستم سریعتر از نقل و انتقالات بانکی است و در عرض چند دقیقه قابل انجام است.
وسترن یونیون یک شرکت آمریکایی است که خدماتی را در زمینه انتقال پول الکترونیکی یا سیمی، حواله، ارسال پول، پرداخت قبض، ردیابی حواله، تخمین قیمت دلار کانادا در تورنتو ، انتقال پول پستی، پرداخت های تجاری و… در سراسر جهان از جمله کشورهای تحریم شده ارائه می کند. .
وسترن یونیون همیشه عوامل انتقال را با دقت بررسی می کند. اما با توجه به احتمال تقلب در پرداخت های آنلاین و قیمت دلار کانادا در تورنتو ، این شرکت همواره به کاربران توصیه می کند که به افرادی که نمی شناسند، پول انتقال ندهند.

امکان ارسال ارزهایی مانند قیمت دلار کانادا در تورنتو به همه کشورها وجود ندارد.در بیشتر موارد، ارز محلی فعلی پذیرفته می شود. به عنوان مثال، اگر می خواهید برای شخصی در بریتانیا پول بفرستید، باید مشخص کنید که گیرنده چند پوند می تواند در بریتانیا برداشت کند. Western Union هنگام ارسال حواله از نرخ های خاص خود استفاده می کند. برای مثال در کشورهایی که از یورو استفاده می کنند، نمی توان از دلار برای دریافت پول استفاده کرد. وقتی می خواهید 500 دلار به آلمان بفرستید این مبلغ در سیستم به یورو تبدیل شده و برای گیرنده ارسال می شود.
این سیستم نباید برای خرید آنلاین استفاده شود.

ارسال دلار به کانادا از طریق مانی گرام

انتقال پول نیز نوعی انتقال شخص به فرد است. در این روش فرستنده باید با پرداخت وجه و مدرک شناسایی معتبر به یکی از شعب مانی گرام در کشور خود مراجعه کند. در شعبه فرمی به شما داده می شود که در آن باید قسمت اطلاعات مربوط به مشخصات خود و گیرنده را به درستی وارد کنید.

سپس نماینده شعبه یک کد هشت رقمی به فرستنده می دهد. این کد باید برای گیرنده ارسال شود و می توانند به یکی از شعب شرکت مراجعه کنند و با شناسه عکس دار وجه را دریافت کنند.با استفاده از این روش، فرستنده می تواند به ازای هر حواله تا سقف 10000 دلار آمریکا پول ارسال کند. گیرنده باید یک شناسه معتبر برای دریافت پول داشته باشد. ارسال حواله در این سامانه از طریق دلار آمریکا و یورو امکان پذیر است.
نرخ آنها کمی کمتر از Western Union است. عملکرد وسترن یونیون و مانی گرام تقریباً مشابه یکدیگر است با این تفاوت که وسترن یونیون شعبه های بیشتری دارد، رایج تر است و تراکنش های بیشتری دارد. این روش عمدتاً در مواردی استفاده می شود که گیرنده حساب بانکی ندارد و نیاز است در اسرع وقت مبلغ مورد نظر را دریافت کند. از مانی گرام می توان برای پرداخت حواله ها و قبوض در هر کشوری استفاده کرد. در این سیستم انتقال وجه، پرداخت کننده نیازی به حضور ندارد.

انتقال دلار به کانادا با استفاده از سوئیفت

روش دیگر انتقال پول به کانادا استفاده از روش سوئیفت است. سوئیفت یک پیام پولی است که بین بانک های داخلی و خارجی انجام می شود. خوشبختانه ایران نیز عضو سوئیفت است. در حال حاضر حدود 30 بانک و موسسه مالی در ایران به سوئیفت متصل هستند. موسسات و بانک هایی که می توانند به سوئیفت دسترسی داشته باشند باید کد سوئیفت استاندارد ISO را داشته باشند.این کد 8 تا 11 کاراکتر است و به طور منحصر به فرد برای شناسایی هر موسسه اختصاص داده شده است.

مزایای Swift عبارتند از:
سرعت بسیار بالا
امنیت عالی
کم هزینه
دسترسی آسان و سطح بالا برجسته است.

ارسال دلار به کانادا از طریق صرافی

اول از همه توصیه می کنم از طریق صرافی های مجاز دلار را به کانادا انتقال دهید. متأسفانه برخی از صرافی ها مبالغ کمی را منتقل نمی کنند. صرافی هایی که در بانک های معتبر کانادا از جمله بانک نوا اسکوشیا حساب دارند، می توانند به راحتی ارز شما را انتقال دهند.

دکمه بازگشت به بالا