استان ها

لیبرمن: جنگ کنونی در راستای منافع سیاسی نتانیاهو است

لیبرمن: جنگ کنونی در راستای منافع سیاسی نتانیاهو است

رسانه‌های عبری زبان سخنان انتقادی «آویگدور لیبرمن» علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص جنگ کنونی علیه نوار غزه را منتشر کردند.

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند: آویگدور لیبرمن رئیس حزب «اسراییل بیتنا» سخنان تندی را علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسراییل مطرح کرده است.

لیبرمن در این اظهاراتش در جریان مصاحبه با رادیو رژیم صهیونیستی تأکید کرده که جنگ وسیله‌ای برای باقی ماندن نتانیاهو در قدرت است.

وی در ادامه افزود: ادامه یافتن جنگ کنونی در راستای منافع سیاسی نتانیاهو است.

لیبرمن تصریح کرد: کابینه امنیتی ما آشفته و سردرگم است و نمی‌تواند بفهمد که چه چیزی در حال رخ دادن بوده و به کجا ختم می‌شود.

وی اضافه کرد: ما در جنگ گذشته خود ۱۹ روز درگیر بودیم اما اینک ۷۴ روز است که درگیر هستیم. جبهه شمالی نیز متشنج است و نمی‌توانیم نسبت به انصار الله یمن نیز بی‌تفاوت باشیم.

این در حالی است که انتقادات در داخل رژیم صهیونیستی نسبت به عملکرد نتانیاهو در قبال جنگ غزه شدت گرفته است.

خانواده‌های اسرای صهیونیست شب گذشته با تجمع مقابل وزارت جنگ رژیم صهیونیستی و در اعتراض به سیاست‌های جنگ طلبانه کابینه بنیامین نتانیاهو خواستار اقدام رژیم صهیونیستی برای آزادی اقوامشان، از طریق تبادل اسرا با مقاومت فلسطین شدند.

در این تجمع «گادی آیزنکوت» رئیس اسبق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی که پسرش اخیراً در جنگ غزه به هلاکت رسیده، شرکت داشت.

پیش‌تر روزنامه صهیونیستی معاریو به نقل از خانواده‌های اسرای صهیونیست از برگزاری تحصن مقابل ساختمان کابینه رژیم صهیونیستی خبر داده بود.

به هلاکت رسیدن سه اسیر صهیونیست توسط ارتش این رژیم در غزه خشم خانواده‌های اسرای صهیونیست را از عملکرد کابینه حاکم افزایش داده است.

دکمه بازگشت به بالا