ورزشی

بحران بین رونالدو و جورجینا؛ جشن عروسی‌ در کار نخواهد بود

کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگس، حداقل در شبکه‌های اجتماعی خود، عشقی بی قید و شرط نسبت به یکدیگر را به نمایش می‌گذارند. در واقع، مستند جورجینا در نتفلیکس به نام «من جورجینا هستم» همین موضوع را تایید کرده که عشق بین این زوج روز به روز قوی‌تر می‌شود.

رونالدو و جورجینا با فرزندانشان در کشور عربستان مستقر شده‌اند و بدون بحث و جدل زندگی می‌کنند، اگرچه معمولا شایعاتی درباره بحران احتمالی بین آنها به گوش می‌رسد. آخرین خبر از تلویزیون پرتغال آمده که می‌گوید رونالدو از دست جورجینا خسته شده است. بنا بر گزارش برنامه تلویزیونی پرتغالی Noite das Estrelas در کانال CMTV، علائم بحران بین بازیکن سابق رئال مادرید و جورجینا رودریگس مشخص است. آنها در این برنامه و در چند رسانه پرتغالی دیگر اشاره می‌کنند که کریستیانو از نگرش جورجینا رودریگس که آن را «دور از واقعیت»، «اجباری» و «بیهوده» توصیف می‌کنند، خسته شده است.

کوئینتینو آریس، روانشناس برجسته شبکه تلویزیونی Noite das Estrelas، که نگرش این زوج را در هفته‌های اخیر در رویدادهای عمومی تجزیه و تحلیل کرد، نتایج خاصی به دست آورد. کوئینتینو گفت: «رفتار اخیر رونالدو دو چیز را نشان می‌دهد: اینکه زندگی شخصی او در حال حاضر خوشایند نیست، و اینکه هر چه بیشتر از مادرش، دولورس آویرو، فاصله می‌گیرد خشم کمتری دارد. و همه ما می‌دانیم که چرا او دائما از خانواده‌اش دور می‌شود.»

دنیل ناسیمنتو، روزنامه‌نگار و یکی از شرکت‌کنندگان در این برنامه، افزود: «رونالدو خوشحال نیست. جورجینا تمام روزها را در مرکز خرید ریاض می‌گذراند و این موضوع برای رونالدو خوشایند نیست. او فقط هزینه می‌کند و خرج می‌کند و خرج می‌کند و بدتر از همه این است که او فکر می‌کند هم‌سطح کریستیانو است. رونالدو اصلاً از این موضوع خوشش نمی‌آید.»

یکی دیگر از مجریان برنامه «لئو کایرو» گفت: «ماه‌هاست که این را می‌گویم: رابطه بین آنها خوب نیست و به احتمال زیاد از هم جدا خواهند شد. واقعیت این است که رونالدو از او خسته شده. این واقعیت است. من هنوز هم می‌گویم که هیچ جشن عروسی‌ای برگزار نخواهد شد.»

شخصی در این برنامه به دفاع از جورجینا پرداخت و او کسی نبود جز «فیلیپا کاسترو» دوست کریستیانو، که بلافاصله در دفاع از این زوج گفت: «من با استناد به منبعی ۱۰۰ درصد موثق می‌گویم که همه چیز بین آنها خوب است، اینها فقط شایعه و داستان‌سرایی است و توسط افرادی ساخته شده که تحمل دیدن جورجینا را ندارند. آنها زوج عاشقی هستند که عشق بینشان خیلی زیاد است.»

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا