ورزشی

باشگاه سایپا خواستار پیروزی ۳ بر صفر در دیدار با پیکان شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مطابق با اعلامیه مطبوعاتی خبرگزاری CIP به نقل از روابط عمومی شرکت فرهنگ و ورزش ساپا

از همان ابتدا ، باشگاه ساپا به عنوان یک باشگاه توسعه دهنده راه اندازی با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و تعهد به نیروی کار ، امسال شاهد ترکیبی از بازیکنان جوان و آینده دار بوده ایم. عود و یک زحمت کش از گروه خودروسازی ساپا وارد زمین مسابقات لیگ برتر شد.

این باشگاه که سابقه قابل توجهی به عنوان باشگاه اخلاق و اجرای قانون در تمام دوران لیگ ملی فوتبال دارد ، همیشه با اعتراض منظم به موقعیت های بد و اشتباهات داوران ، از سر و صدا خودداری می کند.

با این حال ، اتفاقات جاری لیگ در هفته های اول شرایط را برای تیم فوتبال این باشگاه دشوار کرده است متاسفانه تاکنون اعتراض کتبی و رسمی به اشتباهات این باشگاه بوده است تاثیر گذار داوری به جایی نرسید. اما این یک مسئله پیچیده و مضر برای زمان است رحم و شفقت – دلسوزی خطاهای جدی قضایی در درگیری مستقیم با مخالفان سطح رخ داده است و این ممکن است مورد باشد ارائه در فوتبال متعادل و تاکتیکی ساپا ، این تیم موفق به گلزنی نشد.

مجموعه خطاهای داوری لیگ برتر امسال بالاترین برآورد است نفوذ این عوامل بیرونی نتیجه را برجسته می کند. در مسابقه شب گذشته برابر ساپا ، ساپا نمایش خیره کننده ای را به نمایش گذاشت.

در همین حال ، فراز کمالوند ، سرمربی ساپا از نحوه سازماندهی داوران در این مسابقه ابراز نگرانی کرد و نظر خود را به کمیته اخلاق فدراسیون ارسال کرد. ارائه داده شد با نادیده گرفتن هشدارها ، داوری نامناسب بود و اتفاقات عجیبی در یک بازی رخ داد ، مانند 6 بازیکن تعویضی.

داور چهارم باید بر وظایف خود تمرکز کند. نتیجه این تصمیم سرنوشت ساز با هدایت تیم داوران و رویکرد داور ، او را به زمینی هدایت کرد که از خطا بی اطلاع بود و او را ترغیب کرد که پنالتی را از فاصله دور برای او گزارش کند.

این در حالی بود که او با او بود تایید داوران اشتباهی مرتکب نشده اند و اگر خطایی رخ داده است ، باید از SIPA پشتیبانی می کرد.

هنگامی که پیکان به دلیل سهل انگاری جای ششم را گرفت ، داور چهارم مشغول ترغیب قاضی میانی به صدور حکم علیه ساپا بود. دین نامه فدراسیون فوتبال برای این تخلف جدی شامل حضور بازیکن غیر مجاز در این مسابقه است و طبق قوانین ، نتیجه بازی 3-0 باید به ساپا تبدیل شود.

تاکید کرد؛ از ابتدای فصل ، یاقوت کبود در مسیر قانونی و با آن قرار گرفته است ارائه او شواهد محکمی را نشان داده که از اشتباهات داوری و قضاوت های عجیب رنج می برد ، اما در هفته های پایانی لیگ برتر امسال و در هر روز سخت ساپا. بی عدالتی، کمبودها و کمبود حق و حقوق این باشگاه توسعه دهنده تضعیع آنها حقوق بی نظیر کارگران تیم خودرو و خانواده های آنها هستند.

به منظور. واسه اینکه. برای اینکه تخته مدیر شرکت فرهنگ و ورزش ساپا پیگیری نتایج تا بدست آوردن نتایج را حق مسلم می داند حقوق این گروه برای تجدید نظر در مراجع ذی صلاح محفوظ است.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا