عمومی

تردد در راه های مازندران عادی است/ اعمال محدودیت ترافیکی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار آنلاین وضعیت تردد را در تمامی محورهای ارتباطی استان عادی و روان اعلام کرد و گفت: از نظر شرایط آب و هوایی نیز مداخله خاصی در راه‌های استان مشاهده نمی‌شود.

به گزارش آنلاین، طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌ها، محدودیت‌های ترافیکی تا صبح شنبه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت ۶ صبح روز شنبه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

همچنین تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محدودیت تردد محور کندوان
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ امروز چهارشنبه ۲۹ آذر از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ همان روز از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز جمعه اول دی، از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

محدودیت تردد محور هراز

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۲ روز جمعه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به صورت مقطعی یکطرفه خواهد بود.

محدودیت تردد خودروهای سنگین

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلرها کماکان از محور هراز ممنوع می‌باشد.

تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ امروز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا