عمومی

بهترین عطر و ادکلن زنانه روز دنیا 2021 را بشناسیم

بهترین ادکلن زنانه نینا ریچی Nina L’Eau

این ادکلن نینا ریچی را بهار و تابستان استفاده کنید تا حسی از لطافت و خنکی شما را فرا گیرد. گریپ فروت، سیب، پرتقال و شکوفه پرتقال حسی سرشار از سبکی و خوشی را برای شما به ارمغان می آورند. اما خودتان را برای یک هیجان ویژه آماده کنید: گل یاسمین، گاردنیا، گیلاس و آب دریا حس هیجان و خوشی بسیار زیادی به شما می دهند که نظیر آن را تنها در ساحل یک دریا تجربه خواهید کرد.

در پایان نیز بوی مشک از راه می رسد تا به این حس خوب در شما ثبات بخشد.

ادکلن گوچی Guilty
ادکلن گوچی Guilty حجم 75 میلی لیتر بهترین ادکلن زنانه

ادکلن گوچی Guilty حجم 75 میلی لیتر بهترین ادکلن زنانه

ازبوی خوش پرتقال ماندارین و فلفل صورتی چه چیزی به جز ایجاد حس اعتماد به نفس انتظار دارید؟ ادکلن گویلتی که بهترین عطر زنانه را دارا می باشد؛ گرما بخشی فوق العاده ای دارد که آن را برای فصل پاییز مناسب کرده است.

بهترین ادکلن زنانه گرلن شالیمار Shalimar

ادکلن گرلن شالیمار بسته بندی خاص، بوی خوش، احساس خوب، مناسب بودن برای تمام فصول و… آیا این ها کافی نیستند که شما را برای خرید این ادکلن شالیمار زنانه که از نظر برخی افراد بهترین ادکلن زنانه شناخته می شوند- ترغیب کنند؟

لیمو ترش، ترنج، ماندارین و مرکبات احساس انرژی زیادی به شما خواهند داد. همچنین این احساس انرژی تا مدت ها با شما همراه خواهد ماند و به زودی شما را ترک نمی کند.

بهترین عطرزنانه لانکوم ترزور میدنایت رز Tresor Midnight Rose

در لحظه استشمام این ادکلن که جزوی از بهترین ادکلن های زنانه است عاشق وی خوش و احساس فوق العاده لذت بخش آن خواهید شد.

بوی این ادکلن بسیار خاص است. نت های ادکلن Tresor Midnight Rose به خوبی گواه این مدعا هستند. گل رز و تمشک نت های اولیه، گل یاسمین، گل صد تومانی، برگ مو و فلفل صورتی نت های میانی و وانیل، مشک، چوب سدر نت های پایانی این ادکلن خاص و خوشبو می باشند.

ادکلن لانوین ایکلت دی آرپیج Eclat D Arpege حجم 100 میلی بهترین زنانه

بوی بهاری و خنک و شیرینی که به شما احساس راه رفتن روی ابرها را هدیه می کند. خوشبوترین ادکلن زنانه سال را بشناسید. بوی خوش برگ چای و شکوفه هلو ترکیبی ایجاد کرده اند که در دادن حس شادابی به شما بسیار موفق عمل می کنند. نت های میانی و پایانی نیز این حس را در شما تقویت می کنند . تا جایی که خستگی دیگر برای شما مفهمومی نخواهد داشت.ادکلن Eclat D Arpege جز بهترینا میباشد.

بهترین ادکلن زنانه دیور میس دیور Miss Dior

این ادکلن هدیه ای مناسب برای خانم های شیک پوش و خوش سلیقه است. برند آن نیز جزوی از لیست بهترین برند ادکلن زنانه می باشد. در بهار و پاییز ادکلن میس دیور  خوشبو را استفاده کنید و از بوی شیرین و گرم آن لذت ببرید.

ادکلن دیور جی ادور وویل دی پرفیوم J`Adore Voile de Parfum بهترین ادکلن زنانه

گل رز، گل زنبق و مشک کل رایحه هایی هستند که از این ادکلن استشمام خواهید کرد. اما این تعداد کم به معنای کیفیت کم نیست. بوی این ادکلن به قدری خاص و عالی است که بسیاری آن را بهترین ادکلن زنانه می نامند.

میزان ماندگاری و پخش بویادکلنجی آدور متوسط است. اما میزان جذب چشم ها به شما پس از استفاده از این ادکلن به شدت بالاست!

ادکلن ایو سن لوران بلک آپیوم فلورال شوک Black Opium Floral Shock حجم بهترین عطر زنانه

شیشه ادکلن Black Opium Floral Shock می درخشد. شما نیز پس از استفاده از این ادکلن خواهید درخشید. نت های گیاهی، ادویه و نت های گلی احساس اعتماد به نفس را به شما هدیه می کنند. چوب صندل و نت های میوه ای کم کم از راه می رسند تا به شما کمک کنند سرتان را بالا تر از همیشه بگیرید.

اما این پایان ماجرا نیست. مشک، این رایحه دل انگیز به زودی می آید تا چندین برابر قبل خودتان را دوست داشته باشید.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا