برترین های کسب و کارعمومی

روش فوری و تضمینی انتقال فالوور یک پیج به پیج دیگر

شکی نیست که هم اکنون پرچمدار شبکه های اجتماعی محبوب در کلا دنیا و به ویژه کشور ماست. با وجود فیلتر شدن تلگرام محبوبیت بیشتری نیز پیدا خواهد کرد. به خاطر همین هم هر کجا که مخاطبان زیادی در آن فعالیت داشته باشند بهترین مکان برای تبلیغات، بازاریابی، برند سازی و در کل راه اندازی کسب و کار جدیدی است.همانطور که می دانید دارایی هر کسب و کاری در اینستاگرام تعداد دنبال کنندگانش است. پس فالوور در اینستاگرام خیلی مهم است. البته فالوور های واقعی و علاقه مند به کسب و کارتان. راه های افزایش فالوور اینستاگرام هم خدارو شکر زیاد است. از خرید فالوور اینستاگرام گرفته تا استفاده از ربات های اینستاگرامی!ولی در این مقاله قصد دارم در مورد روش های افزایش فالوور واقعی و رایگان اینستاگرام صحبت کنم. همانطور که عرض کردم روش های زیادی برای بالا بردن فالوور های اینستاگرام وجود دارد ولی اکثر آن ها اصولی نیستند و در واقع روش های غیر مجاز محسوب می شوند.

آیا ابتدا باید حتما فالوور اینستاگرام بخریم؟

خیلی از دوستان فکر می کنند برای شروع فعالیت تجاری در اینستاگرام در ابتدا حتما باید فالوور بخرند. طرز فکر خیلی از دوستان این است که در ابتدا اگر فالوورهای پیج شان کم باشد نمی توانند در جذب فالوور بیشتر موفق باشند. شاید اینطور به نظر برسد اما با راه کارهایی که در این مقاله خدمت شما ارئه می دهم قطعا می توانید فالوورهای زیادی را به کسب و کار خود جذب کنید بدون اینکه در ابتدا فالوورهای زیادی داشته باشید.اگر قصد دارید برای شروع کارتان فالوور اینستاگرام بخرید بهتر است در ابتدا از فالوور های ایرانی استفاده کنید و به تعداد کمی بخرید. سپس با روش های گفته شده می توانید فالوورهای واقعی زیادی را به پیج اینستاگرام تان جذب کنید.الان هر کسی می داند که پیجی که مثلا 10 کا فالوور دارد باید حداقل 2 کا لایک برای هر پستش داشته باشد. ولی پیج هایی که فالوور می خرند وضعیت لایک پست هایشان خیلی افتضاح تر از این حرفا است. همین دلیل کافی است تا اعتبار پیج تان کاهش یابد و افراد زیادی متوجه شوند که پیج شما قابل اعتماد نیست!پس همانطور که متوجه شدید فالوور های فیک و به قول معروف خریدنی باعث لطمه زدن به برند و کسب و کارتان در اینستاگرام می شود. متاسفانه کسب و کارهای بزرگی از این روش برای افزایش فالوور پیج اینستاگراشان استفاده می کنند ولی نمی دانند در آینده با دستان خود قرار است کسب و کار خود را نابود کنند.بهترین راه این است که اصولی به دنبال بالا بردن فالوور های پیج اینستاگرام تان باشید. هیچ چیز مانند فالوور های واقعی برای شما اهمیت ندارد. در این مقاله ایده هایی را با شما در میان می گذارم تا بتوانید دنبال کنندگانی که واقعا عاشق کسب و کار شما هستند را پیدا کنید.البته اگر قصد دارید از سایت مطمئنی فالوور بخرید در انتهای این مقاله یک سایت مطمئن را برای به شما معرفی می کنم. پس تا انتهای این مقاله همراه من باشید.

2 روش فوری و تضمینی انتقال فالوور یک پیج به پیج دیگر 

نکته مهم: هیچ گزینه‌ای برای انتقال فالوورهای یک پیج به پیج دیگر از سمت اینستاگرام وجود ندارد و هیچ برنامه‌ای برای انتقال فالوور وجود ندارد. یعنی بصورت پیشفرض اجازه اینکار از طرف به شما داده نمی‌شود اما ما در ادامه روش‌هایی را به شما می‌گوییم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان فالوورهای یک پیج را به یک پیج دیگر منتقل کنید.

روش اول انتقال فالوور

در این روش شما در ابتدا باید پیجی که می‌خواهید فالوورها را به آن منتقل کنید را تقویت کرده و آن را قابل اعتماد و معتبر جلوه دهید. برای اینکار شما می‌بایست با استفاده از خدماتی همچون و یا نسبت به تقویت پیج مقصد اقدام کنید، چرا که همانطور که می‌دانید مردم در اینستاگرام به راحتی اعتماد نکرده و اکثر آن‌ها زمانی که می‌خواهند پیجی را فالوو کنند در مرحله اول میزان فالوورهای آن را بررسی می‌کنند، پس به یاد داشته باشید که قبل از هر چیزی با استفاده خدمات اینستاگرام، پیج مقصد را تقویت کرده و آن را در نظر کاربران اینستاگرامی جذاب جلوه دهید.بعد از تقویت پیج مقصد شما باید با استفاده از یک پیشنهاد فوق‌العاده ترغیب کننده فالوورهایتان را مجاب کنید که پیج جدیدتان را فالوو کنند، پینشهادی که شما به فالوورهایتان می‌دهید باید به قدری جذاب باشد که اگر خود شما به جای فالوورهایتان بودید نیز حتماً ترغیب می‌شدید و به آن عمل می‌کردید. این بخش از کار بسیار اهمیت دارد و  بیشترین وقت خود را صرف ایجاد یک پیشنهاد ترغیب کننده و جذاب کنید.بعد از اینکه پیشنهاد خود را آماده کردید، باید آن را در قالب یک متن تبلیغاتی جذاب بنویسید و در بیو، پست‌ها و استوری‌های پیج قدیمی قرار دهید تا تمام فالوورها آن پیشنهاد را ببینند و مطمئن شوید که حتی یک فالوور را نیز از دست نداده باشید.اگر تمام نکات گفته شده در این روش را بصورت کامل و ریز به ریز انجام دهید تقریباً می‌توانید 90 درصد فالوورهای پیج قدیمی خود را به پیج جدیدتان منتقل کنید. به یاد داشته باشید که نوشتن یک متن ترغیب کننده و پیشنهادی جذاب مهم‌ترین کاری است که باید در این روش انجام دهید.

روش دوم انتقال فالوور

خیلی از مواقع افراد صرفاً به دلیل اینکه می‌خواهند آیدی دیگر برای پیج خود داشته باشند اقدام به ایجاد یک پیج جدید کرده و تصمیم به انتقال فالوور از پیج قدیمی به پیج جدیدی که با آیدی دلخواه خود ایجاد کرده‌اند می‌کنند. اگر شما فقط برای عوض کردن آیدی پیج‌تان می‌خواهید پیج جدید بزنید و فالوورهایتان را به آن منتقل کنید، یکی از ساده‌ترین روش‌ها تغییر آیدی همان پیج قدیمی است و شما اصلاً نیازی به ساخت یک پیج اینستاگرام جدید و صرف وقت هزینه برای انتقال فالوورها ندارید.پس در این جور مواقع بهترین و ساده‌ترین گزینه تغییر آیدی و یا همان یوزر نیم پیج اینستاگرام شما است. با تغییر آیدی پیج خود، به صورت خودکار آدرس و یا همان نیز تغییر می‌کند و بنابراین هیچکس متوجه این نمی‌شود که آیدی قدیمی پیج شما چه بوده است و یا قبلاً چه نوع فعالیت‌هایی روی این پیج انجام گرفته است.در این روش شما هیچ کدام از فالوورهای خود را از دست نمی‌دهید و در واقع هیچکس متوجه تغییر آیدی پیج شما نمی‌شود. خبر خوب این است که شما هیچ محدودیتی برای تغییر آیدی پیج اینستاگرام ندارید و می‌توانید بینهایت بار آیدی پیج خود را تغییر داده و یا حوزه فعالیت خود را در اینستاگرام به کلی تغییر دهید.بعد از اینکه آیدی و یا همان یوزر نیم اکانت خود را تغییر دادید، شما می‌بایست نام و بیو پیج و در صورت نیاز تصویر پروفایل اینستاگرامتان را نیز تغییر دهید و به طور کلی پیج خود را هم راستا با آیدی جدید و حوزه فعالیت جدیدی که انتخاب کرده‌اید بکنید و در مرحله بعد فالوورهای خود را با گذاشتن یک استوری و یا پست، از این موضوع مطلع کنید و به آن‌ها بگویید که از این به بعد پیج ما در این حوزه فعالیت می‌کند.را افزایش دهید.انجام دادن تکنیک هایی که بتواند روزانه تعداد فالوورها را افزایش دهد، بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل ما در این مقاله به این مسئله مهم پرداخته ایم و راه های افزایش فالوور اینستاگرام در یک روز را برایتان شرح داده ایم. پس توصیه می ‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت خرید فالوور اینستاگرام، تا پایان ما را همراهی کنید.

نکات پایانی

امیدوارم از این مقاله استفاده کافی را برده باشید. امیدوارم روش هایی که برای افزایش فالوور اینستاگرام به شما معرفی کردم واقعا به دردتان خرده باشد. فراموش نکنید اگر می خواهید به صورت هدفمند از اینستاگرام برای بازاریابی اینترنتی و برندسازی استفاده کنید باید به فکر جمع آوری فالوور های واقعی که علاقه مند به کسب و کارتان هستند باشید. پیشنهاد می کنم هرگز به خرید فالوور های فیک و غیر واقعی برای اکانت اینستاگرام خود حتی فکر هم نکنید.

منبع: سایت sanimata

دکمه بازگشت به بالا