علمی و پزشکی

عکس |‌ شکار لحظه پرواز بشقاب‌پرنده‌ها در آسمان آمریکا؟

دیلی میل روز دوشنبه گزارش داد که ویدئوهایی از 1 دسامبر نشان می دهد که آنها چراغ های سفید رنگی را در زمین های کشاورزی در نزدیکی West Bend و Fredonia می زنند. نورها با سرعتی باورنکردنی حرکت کردند و به نظر می رسید که در 1 دسامبر در بالای لایه نازکی از ابرها ظاهر شدند و شاهدان را به این باور رساندند که یک بشقاب پرنده را دیده اند. دیلی میل این ویدئوها را از دو ساکن ویسکانسین – کیمبرلی و کن – به دست آورده است.

کیمبرلی، که صاحب یک سالن در وست بند است، ویدئویی از مشاهده یک بشقاب پرنده پس از دیدن نورهای درخشان هنگام رانندگی در جاده روستایی در وست بند در تاریخ 1 دسامبر در ساعت 10:45 شب به اشتراک گذاشت.

در همان زمان، کن، افسر سابق پلیس و کارمند خدمات مالی در فردونیا، در مزارع بیرون خانه اش نورهای عجیبی را در آسمان دید و این حادثه را ثبت کرد.

دیلی میل روز دوشنبه گزارش داد، ویدئوهایی که توسط دو ساکن ویسکانسین به اشتراک گذاشته شده است، تصاویری از چهار نور را نشان می دهد که پشت سر هم ظاهر می شوند، با چراغ پنجمی که از سمت چپ به داخل پرواز می کند و به سازند می پیوندد.

عکس  آیا بشقاب های پرنده در آسمان آمریکا زمان را می بینند؟

یکی دیگر از ساکنان ایالت ایالات متحده – آندریا لین – نیز این نورهای شگفت انگیز را در اول دسامبر در آسمان دید. لین با استفاده از فیس بوک، چهار ویدیو از چیزی که به نظر می رسید بیرون از خانه او در 80 مایلی شمال هاوارد است به اشتراک گذاشت.

در 2 دسامبر این نورها در ویسکانسین دیده شدند. حدود 35 مایل دورتر در گرین‌فیلد، کریس نواک و خانواده‌اش در حال رانندگی به سمت چراغ‌های خیابان Candy Cane Lane در غرب آلیس بودند. این گزارش می افزاید که همسر نواک در 6:55 صبح روز 2 دسامبر در حال رانندگی به سمت شمال در بین ایالتی 43 بر فراز روگذر رودخانه فاکس بود که به او هشدار داد که نورهای عجیبی در آسمان وجود دارد.

خبر مشاهده احتمالی بشقاب پرنده در ایالات متحده در حالی منتشر می شود که پنتاگون صدها گزارش جدید بشقاب پرنده دریافت می کند، اما تاکنون هیچ مدرکی دال بر وجود موجودات بیگانه وجود ندارد. دفتر حل و فصل ناهنجاری همه دامنه ها (AARO)، یک دفتر جدید پنتاگون، در جولای امسال برای ردیابی اشیاء ناشناخته در آسمان، زیر آب یا فضا راه اندازی شد.

جمعه گذشته، دکتر شان کرک پاتریک، مدیر AARO به خبرنگاران گفت که پنتاگون صدها گزارش جدید UFO را دریافت کرده است. او گفت که دکتر کرک پاتریک احتمال وجود حیات فرازمینی را رد نکرده است و رویکردی علمی برای تحقیق در پیش گرفته است.

منبع: wionews

227227 سال

دکمه بازگشت به بالا