اجتماعی

توضیحات تامین اجتماعی درباره «بروزرسانی فهرست بیمه تاکسیرانان»/بیمه هیچ راننده ای قطع نشده

مدیرکل ثبت احوال و حسابداری انفرادی در پی تفاهم نامه همکاری با شرکت تاکسی و شهرداری ها گفت: “واقعیت این است که ما در اجرای تفاهم نامه مشکلی نداریم.” و تاکنون هیچ بیمه راننده ای را تخریب نکرده ایم.

محمد محمد در مصاحبه با دانا نیوز هنگامی که از وضعیت بیمه رانندگان تاکسی در تهران س askedال شد ، مقامات شهرداری شکایت کردند که تأمین اجتماعی از به روزرسانی جزئیات بیمه خودداری کرده و بیمه 15000 راننده تاکسی به صورت نامحدود است. انتظار می رود آنها براساس یادداشت تفاهم نامه ای که در پایان سال گذشته بین سازمان تأمین اجتماعی ، شهرداری تهران و شهرداری ها و بنگاه های امور روستایی امضا شده است ، لیستی از رانندگان و غیر رانندگان را در اختیار ما قرار دهند. به آنها بگویید و مثلاً به ما اطلاع دهید که شخصی که به او اشاره می کنید راننده نیست ، به نظر ما او راننده است یا راننده نیست.

لین

وی افزود: “در واقع ، ما تحقیق خواهیم کرد و جزئیات بیشتری را ارائه خواهیم داد.” طبق این شرکت تاکسی ، در طی این فرآیند ، افراد بیمه نشده حذف شده و افراد جدید جایگزین می شوند.

مدیرکل ثبت تأمین اجتماعی و حساب های فردی ، شهرداری ها و سازمان امور روستایی گفت که لیست کلیه رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی باید ظرف یک ماه از تاریخ امضای این تفاهم نامه ارسال شود. به گفته این شهر ، یک راننده کامیون که به عنوان راننده استخدام شده و دارای مجوز کار معتبر است و همچنین تأمین اجتماعی مانند تاکسی ، وانت ، اتوبوس و … نیز برای حمل چمدان الزامی است. لیست دریافتی را برای مدت یک ماه با بیمه درآمد مطابقت دهید و به غیر رانندگان اطلاع دهید تا از لیست خارج شوند و افراد واقعی جدیدی را برای جایگزینی ما معرفی کنید.

تاکنون هیچ بیمه راننده ای را از دست نداده ایم

برخلاف تصور بسیاری از افراد ، ما هنوز بیمه هیچ راننده ای را پرداخت نکرده ایم. در طول این 10 سال ، رانندگان زیادی در کارگاه های تأمین اجتماعی استخدام شده اند ، ما افراد زیادی را از دست داده ایم ، معلولیت های زیادی داشته ایم. آنها فکر می کنند ما برخی از آنها را حذف کرده ایم.

محمد افزود: “ما آمار کلی ارائه داده ایم ، اگرچه در این زمینه کاری انجام نداده ایم.” در طول این 10 سال ، ممکن است یک راننده به مدت دو ماه تحت پوشش ما باشد و اسامی آنها موجود است. همه رانندگان راننده حمل و نقل عمومی نیستند. ما رانندگان تاکسی آژانس و تلفنی ، رانندگان معرفی شده توسط اتاق اصناف و غیره داریم.

وی با بیان اینکه تمام رانندگان تحت پوشش از قانون هدفمندی یارانه ها پیروی می کنند ، گفت: این شرکت با هدف قرار دادن 42 سطح ، جزئیات را به ما ارائه داده و جزئیات را نیز در اختیار ما قرار داده است. برخی از آنها بیمه شده اند یا فسخ شده اند ، اما ما هنوز هیچ بیمه ای انجام نداده ایم. وزارت کشور و دوستان ما در شهرداری قصد دارند اطلاعات و جزئیات جدیدی را در اختیار ما قرار دهند. سازمان هدف پس از تبلیغ می خواهد آن را تأیید یا رد کند.

ما اطلاعات را فیلتر می کنیم. مسئله تخصیص سهمیه نیست

چرا او هنوز منتظر ارسال لیست برای تأمین اجتماعی است؟ وی گفت: “بله ، دوستان آنها اطلاعات آنها را جویا شده اند و آنها فکر می کنند که دیگر سهمیه جدیدی داده و جایگزین نخواهیم کرد.” این مورد نیست ، اما ما بررسی خواهیم کرد.

وی افزود: “ما باید گام به گام گام برداریم و قطع پرداخت بیمه برای غیر رانندگان در یک مکان امکان پذیر نیست.” ما باید در این زمینه درخواست بیمه خود کنیم و سپس موارد جدید را جایگزین آن کنیم. ما بیمه را در چارچوب دستورالعمل ها هدف قرار می دهیم.

دولت از سال 1993 پوشش بیمه ای را برای رانندگان تاکسی فراهم کرده است.

محمد گفت: “متأسفانه ، دولت از سال 1993 هیچ بیمه تأمین اجتماعی برای پوشش بیمه راننده از منطقه مورد نظر ارائه نداده است.” ما 910،000 راننده را در داخل و خارج از شهر تخلیه کرده ایم. سال گذشته قانون بودجه برنامه ریزی شده بود ، اما اجرا نشد ، این یکی از خواسته های ما از دولت است.

وی در ادامه گفت: امسال 5 هزار و 500 میلیارد تن برای رانندگان و سایر تیم های ویژه پیش بینی شده است كه 550 میلیارد یا 10 درصد آن هنوز اختصاص نیافته است.

لین

مشکل اجرای یادداشت از ما نیست

رانندگان در سطح شهر سرپرست ندارند

وی گفت: “هفته گذشته ما جلسه ای با معاون وزیر کشور داشتیم تا موضوع را حل کنیم.” قبل از بحث پمپ بنزین ، اطلاعات راننده در اختیار آنها نبود. نکته این است که رانندگان شهری سرپرست ندارند.

وی گفت: “روزگاری اتاق بازرگانی گفت كه رانندگان را به عنوان صنف به رسمیت می شناسد.” وزارت کار می گوید مسئولیت تعاونی ها مانند اتوبوس ها و اماکن در شهر را به عهده دارد. من مسئول تغییر قیمت بنزین هستم. طبق این قانون ، وزارت کشور فقط مسئول حمل و نقل عمومی است. متولی آژانس ها بخشی از پرونده است.

لین

وی گفت: تعداد کل رانندگان در شهر 380 هزار راننده است که همه آنها بیمه هستند اما تعداد آنها زیاد است. اگر این کار را انجام دهیم ، حداقل 70-80،000 نفر باید سازماندهی و جایگزین شوند ، اگر هدف پذیرفته شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا