ورزشی

باشگاه مس سونگون از کادر فنی تیم فوتبال حمایت می کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، یاسر نجف زاده شامگاه یک شنبه در جمع خبرنگاران با تبریک به اعضای تیم فوتسال و والیبال باشگاه مس سونگون بابت بردهای اخیر افزود: پیروزی خارج از خانه تیم فوتسال مان در خانه شهرداری ساوه که به کاهش اختلاف با صدر انجامید بسیار شیرین و ستودنی بود، بنده ضمن تبریک و خدا قوت به اعضای این تیم متحد از تیم والیبال جوان و آینده سازمان هم تشکر می‌کنم که یک برد خارج از خانه ارزشمند کسب کرده و ارزش‌هایشان را به رخ کشیدند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون در مورد نتایج اخیر تیم فوتبال این باشگاه عنوان داشت: طبیعتاً من هم مثل هر هوادار و تک تک اعضای تیم فوتبال از این نتایج ناراحتم اما در این مورد باید کمی شفاف سازی صورت بگیرد ولی هدف گذاری باشگاه در فصل جاری حمایت از چهره‌های بومی استان و تحکیم جایگاه تیمی در لیگ یک است که هنوز ۲ سال از تأسیس آن نمی‌گذرد.

نجف زاده با اشاره به جلسه اخیری که با کادر فنی داشته، تاکید کرد: در این جلسه به سرمربی تیم این اطمینان را دادم که کادر فنی از حمایت صد در صدی مدیریت برخوردار بوده و هر کمکی برای بازگشت به روند بردهای ابتدای فصل نیاز باشد انجام خواهیم داد و باشگاه به قرارداد خود پایبند است و تا زمانی که در راستای اهداف باشگاهی پیش برویم این حمایت‌ها ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص هدف‌گذاری برای تیم فوتبال اظهار کرد: قبل از حضور بنده در این باشگاه سیاستگذاری و بودجه این فصل مشخص شده بود و تیم فوتبال با هدف تثبیت سهمیه لیگ یک و حضور در رده تک رقمی بسته شده است و اکنون با جایگاه هشتمی از اهداف کلی باشگاه دور نشده است ولی چهار برد پیاپی انتظارات را بالا برده و به دنبال آن چهار باخت دور از ذهن بود که بایستی تلاش کنیم این نوار ناکامی در این هفته ادامه نداشته باشد.

گفتنی است، تیم والیبال مس سونگون دوشنبه یکم آبان ماه از ساعت ۱۶ میزبان تیم نیروی زمینی تهران در سالن شهید اقدمی تبریز خواهد بود.

همچنین تیم مس سونگون ورزقان پنجشنبه ۴ آبان ماه از هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال در سالن ورزشی پورشریفی تبریز میزبان تیم ایرالکو اراک خواهد بود.

در نهایت تیم فوتبال مس سونگون از هفته نهم لیگ دسته یک، جمعه پنجم آبان ماه از ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان تیم آریو اسلامشهر خواهد بود.

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا